واکنش خانه سینما به جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین
خانه سینما با انتشار اطلاعیه ای به جنایات رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته در غزه و بر علیه ملت مظلوم فلسطین واکنش نشان داد.
خانه سینما طی اطلاعیه ای به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد.

متن بیانیه جامعه اصناف سینمای ایران بدین شرح است:

شادی ضیافت الهی و خلوت عبادت مومنین غزه را در گرم ترین رمضان خاورمیانه، بمب های دولت جبار صهیونیستی به مهمانی مرگ بدل کرده است.

بنیامین نتانیاهو که صورت مثالی جباریت دولت صهیونیستی است همچون همة جباران اعتماد به نفس از کف دادة عالم ناچار به ریسمان پوسیدة دروغ آویخته است. چرا که زور پوششی جز دروغ ندارد. او به دروغ مردم مظلوم فلسطین را مسبب آغاز خشونت می داند، و تجاهل می کند که این اسرائیل است که جنگ برای بقا را در سرزمین های اشغالی به قانون روزمرة زندگی بدل کرده است. مردم مظلومی که تحت حکومت آپارتاید صهیونیستی در محاصرة کامل زندگی می کنند و ناچارند برای تردد روزانه، برای کار، برای کسب لقمه ای نان مجوز روزانه دریافت کنند، چاره ای جز مقاومت ندارند.

سینماگران ایران که آرمان فلسطین را آرمان خود می دانند یقین دارند مقاومت فلسطین حکومت دروغ را همان گونه که در پیشگاه افکار عمومی جامعه جهانی رسوا و منزوی کرده است، سرانجام در خواهد شکست، ما نیز همچون دیگر هموطنان آزادة خود اقدامات جنایتکارانه ی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از سازمان ملل متحد و سایر مجامع بین المللی انتظار داریم که در راستای برقراری آتش بس فوری و نجات مردم غزه اقدام عملی انجام دهند.




گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ

www.seemorgh.com/culture
منبع:cinemanegar.com


 مطالب پیشنهادی:
از «جنیفر لوپز» بازنده تا «کیتی پری» برنده+تصاویر
محبوبترین هنرمند مُرده ی آمریکایی+تصاویر
انصراف مهناز افشار و فرخ نژاد از بازی در فیلم!!!
«تست آی کیو» مدونا، ناتالی پورتمن و نیکل کیدمن+تصاویر
اخطار حسام نواب صفوی با«هفتاد وکیل مجرب»برای دفاع هنرمندان برزیل+تصویر