شنبه شب , جشن سینمایی پالم اسپرینگز برگزار شد.
شنبه شب، جوایز سینمایی پالم اسپرینگز برگزار شد و برندگان خود را شناخت.  گفته می شود این فستیوال، شروعی برای فصل جوایز هالیوود به شمار می رود.

امسال براد پیت و رابرت داونی جونیور مجری این مراسم بودند و جشن سینمایی پالم اسپرینگز را با شور و حرارت، به بهترین نحو اجرا کردند.






 
 بازیگران زن مکمل فیلم دختر گمشده دیوید فینچر، جایزه بازی شگفتی ساز هنرپیشه زن سال را به رزاموند پایک اهدا کردند. رزاموند پایک از اینکه پالم اسپرینگز تصمیم گرفته که او به اندازه کافی خوب هست، از این فستیوال تشکر کرد:



وقتی براد پیت، نام اویلو، بازیگر فیلم سلما را به خاطر بازی شگفتی ساز سال هنرپیشه های مرد بر زبان آورد و تماشاگران را به خواندن نامش با آواز تشویق کرد، اویلیو احساساتی شد و به شدت از براد پیت و تهیه کنندگان فیلمش از جمله اپرا وینفری تشکر کرد:



جیسون رایتمن، جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را به جی کی سیمونز اهدا کرد و رابرت داونی جونیور، جایزه نماد سال را به رابرت دوال، هم بازی اش در فیلم قاضی اهدا کرد:



استیو کارل هم، نام جولین مور را به تقلید از براد پیت با آواز خواند و به شوخی گفت من هم مریل استریپ را می شناسم، هم تام هنکس را، جولین مور باعث می شود این دو نفر دیده نشوند. و سپس اضافه کرد:  از بس واقعی هستی،هیچ کس نمی تواند بازی تو را ببنید:



شرلی مک لین هم جایزه سال را به ریچارد لینک لیتر برای فیلم پسربچگی اهدا کرد.

جایزه بهترین کارگردانی توسط مایکل کیتون به ایناریتو اهدا شد:



گروه بازیگران بازی تقلید هم جایزه بردند:





در آخر نیز، لورا درن، جایزه ویژه هیات داوران را به ریز ویترسپون برای فیلم وحشی اهدا کرد:







گرد آوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : caffecinema.com

مطالب پیشنهادی :
از اجرای زنده استندآپ کمدی تا ماجرای طلاق رامبد جوان در برنامه"بعضیا"
آلبوم جدید مرتضی پاشایی به نام "اسمش عشقه" به بازار می آید
صحبت های جدید الهام چرخنده:بی‌بی‌سی و صدای آمریکا کور خوانده‌اند!
از شادمهر تا رضا صادقی /همه خوانندگانی که بازیگر شدند
سرانجام "بابک حمیدیان" سکوت خود را شکست!