به نظر می رسد جنیفرانیستون، این روزها از دوران سخت زندگی اش فاصله گرفته است
 اگر مراسم گلدن گلوب را دیده باشید، حتما می دانید که جنیفر انیستون چقدر مشتاق بردن جایزه بود و از نبردن گلدن گلوب، سرخورده شد. با این حال او در تازه ترین مصاحبه اش در هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که حالا همه چیز خوب است.

جنیفر انیستون، بازیگر ۴۵ ساله هالیوودی، در تازه ترین مصاحبه اش ، حقایق جالبی درباره زندگی اش برملا کرده است. او برای اولین بار اعلام کرده که در کودکی و نوجوانی از بیماری دیسلکسیا که نوعی اختلال در یادگیری خواندن است، رنج می برده است. این بازیگر محبوب هالیوود که امسال بازی اش در فیلم کیک، مورد توجه مردم قرار گرفته، گفت که دوران کودکی چندان خوشایندی نداشته، زیرا به دلیل بیماری دیسلکسیا، نمی توانسته خوب بخواند و بنویسد و برای این همیشه فکر می کرده به اندازه کافی باهوش نیست.


جنیفر انیستون در سال ۱۹۹۰، آن روزها هنوز بیماری اش تشخیص داده نشده بود.

 جنیفر انیستون در این مصاحبه به روابطش با مادرش اشاره کرده و گفته: مامان همیشه خیلی نقادانه به من نگاه می کرد، شاید به خاطر اینکه خودش یک مدل بود و مرا نمی پسندید. اخلاقمان هم با هم فرق داشت. من وقتی ناراحت هستم، دوست دارم صحبت کنم و در آرامش مشکل را بر طرف کنم، اما مامان این طور نبود. یادم هست یک بار در مقابل هیاهوی مامان، کنترلم را از دست دادم و شروع کردم به فریاد زدن. می دانید چه دیدم؟ مامانم از اینکه من در جواب داد و فریادش، فریاد می زدم، خنده اش گرفته بود.

جنیفر تایید کرد که چندین سال با مادرش صحبت نکرده، اما حالا روابطشان خوب است و سعی می کنند تا رابطه مادر و دختیر شان را حفظ کنند.

انیستون در قسمتی دیگر از مصاحبه راجع به نامزدش جاستین تیوراکس صحبت کرده و گفته که وقتی با دوستش کورتنی کاکس به هاوایی سفر کرده بود، جاستین را برای اولین بار دیده و از همان اول با او احساس راحتی کرده است: او بهترین مردی است که می توانید راحت با او وقت بگذرانید. کاملا خودش است و همین باعث شد بفهمم چقدر با او راحت هستم.

 جنیفر انیستون در بخش دیگری از مصاحبه راجع به جدایی اش از براد پیت گفته: هیچ کس اشتباه نکرده. حرفم را متوجه می شوید؟ بالاخره همه ما انسان هستیم دیگر.

به نظر می رسد جنیفرانیستون، این روزها از دوران سخت زندگی اش فاصله گرفته و با شادی و آرامش در کنار نامزدش زندگی می کند و پرونده جدایی براد پیت و رفتار آنجلینا جولی را برای همیشه بسته است.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : caffecinema.com

مطالب پیشنهادی :
عموی پاشایی:چرا رضارشیدپور جواب تلفن من را نمیدهد!؟
اسکورسیزی با رییس‌جمهور اسبق آمریکا اختلاف پیداکرد!
حقایق زندگی شخصی پاشایی و ماجرای فیلم لو رفته اش!
واکنش لیلا اوتادی به عکس بدون آرایشش!
بازیگری که در 16سالگی عروس شد!