نشست رسانه ای فیلم "شکاف" در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
نشست رسانه ای فیلم سینمایی "شکاف"  با حضور کیارش اسدی زاده (کارگردان)، علی سرتیپی و منیژه حکمت (تهیه کنندگان)، هانیه توسلی، بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی (بازیگران) برگزار شد و اجرای این نشست را محمد باغبانی بر عهده داشت.گزیده صحبت های این نشست را در ادامه بخوانید.

کیارش اسدی زاده: شب بسیار هیجان انگیزی بود. من از چنین اتفاقی برای فیلم قبلیم محروم بودم. ایده شکاف از همان وقتی شکل گرفت که من و همسرم تصمیم گرفتیم بچه دار شویم و دیدگاه های متفاوتی که درباره این موضوع دیدیم من را به فکر ساختن این فیلم انداخت و با یک زوجی آشنا شدم که برای فرزند دار شدن در اجبار قرار گرفتند.

منیژه حکمت: همانطور که میدانید من در این سالها فیلم های متفاوتی کار کردم. ژانر اجتماعی مسئولیت سازندگان را زیاد می کند و من برای بچه های جوان بعد از خودم ارزش قائل هستم .به همین دلیل طی این سالها دنبال این بودم که کارهای جوانان را ببینم. کیارش بخش عمده ای از کار ساخت کلیپ های "شهر موشها" را بر عهده داشت و ساخت این فیلم از آنجا مطرح شد.

علی سرتیپی:این فیلم خیلی در ژانر کاری من نمیگنجید اما با توجه به شناختی که از کیارش داشتم قرار شد این فیلم را با هم بسازیم.

سحر دولتشاهی: من مدت طولانی با این فیلمنامه همراه بودم و شانسی که داشتم از ابتدا مد نظر کیارش بودم و با آمادگی وارد پروژه شدم و برایم تجربه لذت بخشی بود.

هانیه توسلی: در دورخوانی ها کمی تغییرات در فیلمنامه ایجاد شد و از اینکه اسدی زاده کارگردان منعطفی بود بسیار خوشم آمد.

بابک حمیدیان:خیلی از بچه های گروه این فیلم در جلسه حضور ندارند ای کاش بشود آنها هم در این فضا صحبت کنند. من عاشق کار کردن با کارگردان های هم سن و سال خودم هستم چرا که از کنار آنها کار کردن درس کارگردانی یاد می گیرم.

هانیه توسلی: بچه های جوان کارگردان امروز در تئاتر و سینما بسیار خلاق تر هستند و جسارت بیشتری دارند و از این رو دوست دارم با جوانان کار کنم اما همچنان اولویتم فیلمنامه است.


منیژه حکمت: بودجه این فیلم کم بود.و فقط با همکاری و همدلی این گروه افتاد.

کیارش اسدی زاده: موضوع فیلم به خودی خود اینقدر بزرگ بود که باعث شد من دیگر سمت خورده پیرنگ نروم. تمامی لحظات فیلم برگرفته از دیده های ما در محیط واقعی است



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
تصاویری از پشت صحنه حضور بازیگران در کاخ جشنواره
حرکات عجیب حامد بهداد در نشست مطبوعاتی"خانه دختر" خبرساز شد!
بازیگر تازه آزاد شده از زندان دچار فراموشی شد!
گزارش تصویری از شیطنت های حامد بهداد در کاخ جشنواره!
آزاده نامداری در کاخ جشنواره فیلم فجر