نشست فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم در برج میلاد برگزار شد.

در این نشست بهرام توکلی (کارگردان)، جواد نوروزبیگی (تهیه کننده)، گلاب آدینه، صابر ابر، هومن سیدی، بابک حمیدیان،ویشکا آسایش، پانته آ پناهی ها (بازیگران) حضور داشتند

جواد نوروبیگی: قطعا همراهی شما باعث خواهد شد اکران این فیلم با موفقیت بیشتری همراه شود و فیلم آنطور که شایسته اش هست اکران شود.

بهرام توکلی: علت شلوغی فیلم این بود که ما باید یک منازعه را از ابتدا تا انتها پیگیری می کردیم و در هر دعوا و منازعه ای قطعا از این اتفاقات وجود دارد.

گلاب آدینه: تمام تمرکز آقای توکلی این بود که ما همیشه راکوردمان را حفظ کنیم چون می دانستیم اگر یکی از ما کار را خراب کند کل کار به هم خواهد خورد.همکاران پشت صحنه و آقای توکلی خیلی به این قضیه توجه داشتند و این راکوردها 2 ماه حفظ شد.

بهرام توکلی: تعداد برداشت ها در محیط های کوچک بالا تر بود چون واقعا ساخت فیلم در چنین فضاهایی ساده نیست.

هومن سیدی: در روزگاری که بسیاری از فیلمها مردم را کسل می کنند این فیلم کارش را درست انجام داد و من خیلی خوشحالم سهم کوچکی را در این فیلم داشتم.

ویشکا آسایش: خانه ای که لوکیشن فیلم ما بود خالی بوده و ما برای دکورهای این فیلم از صفر شروع کردیم و فیلمبرداری کردن این پلان های سخت با توجه به وسواس های آقای توکلی واقعا شاهکار است.

بهرام توکلی: من همیشه موقع تماشای فیلم های خودم در سالن میلاد استرس داشتم ولی ایندفعه واقعا لذت بردم و از آقای علویان بخاطر صداگذاری خوبشان تشکر می کنم چرا که شلوغی سکانس ها باعث می شد شنیدن دیالوگ ها سخت تر شود.

صابر ابر: تنها چیزی که حسرتش برای من باقیست این است که با دیگر بازیگران بازی نداشتم و فقط با سعید آقاخانی سکانس مشترک داشتم. من قبل با آقای توکلی کار کرده بودم ولی این فیلم چون دنیای دیگری داشت بسیار لذت بردم.نکته مهم این فیلم آگاهی بازیگران بود و همین باعث شد بازی ها یکدست شود.

هومن بهمنش فیلمبردار این فیلم در سالن حضور ندارد و در این لحظه تماس صوتی با او گرفته شد. هومن یهمنش گفت: فیلمبرداری این فیلم واقعا برای ما یک چالش بود و من یادم است که خانم آسایش همیشه می پرسیدند چگونه باید این فیلم را با این حجم کاراکتر فیلمبرداری کرد.

گلاب آدینه: گذشته از تکنیک بالای هومن بهمنش برای فیلمبرداری این فیلم ،اخلاق بسیار خوب ایشان و تیم همراهشان من را واقعا شگفت زده کرد.

بابک حمیدیان: تماشای این فیلم اینقدرمن را هیجان زده کرده که باید 10 روز بگذرد از تماشای فیلم تا ازاین فضای عجیب و غریب بیرون بیایم.

 

تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات


مطالب پیشنهادی :

دلیل غیبت داریوش مهرجویی در جشنواره فجر 33
بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری"عصر یخبندان"در روز چهارم جشنواره فجر33
عکس جالب رسول ملاقلی پور از حمله عراق به خرمشهر!
هانیه توسلی و بابک حمیدیان در نشست خبری"شکاف" در روز سوم جشنواره فجر 33
لیلا حاتمی و علی مصفا در فرش قرمز جشنواره+تصاویر حاشیه ا