نشست خبری فیلم "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
نشست فیلم سینمایی "شیفت شب" با حضور نیکی کریمی(کارگردان) و محمدرضا فروتن وامیرحسین آرمان و لیلا زارع ، ترلان پروانه، بعنوان بازیگر برگزار شد .

نیکی کریمی  گفت: مهر ماه سال گذشته در پی سوژه‌ای برای فیلم بعدی بودم تا اینکه با طرح محمود آیدن برخورد کردم. فیلمنامه این طرح را در مدت زمان یک ماهه نوشتم، مراحل پروانه ساخت انجام شد و شهریور ماه ۹۳ آن را بازنویسی کردم. به موازات طی شدن مراحل پیش تولید به دنبال بودجه بودیم و در نهایت مهرماه امسال شیفت شب را کلید زده و در ۴۵ جلسه فیلمبرداری کردیم.

لیلا زارع گفت : در فیلم سعی کردم به کمک فیلمنامه به درون شخصیت وارد شوم.

محمدرضا فروتن گفت : تجربه بازی در کار خانم کریمی تجربه بسیار خوبی بود و من امیدوارم مشکلات اقتصادی جامعه که ارتباط مستقیم با احساس رضایت و شادی فردی دارد برطرف شود و ما به امنیت اقتصادی در کشور برسیم.

نیکی کریمی افزود : به هیچ عنوان در شیفت شب شعارزدگی دیده نمی‌شود. این فیلم مسایل جامعه را در زمان بحران‌ها و مشکلات ناشی از تحریم های اقتصادی نشان می دهد. در این فیلم تاثیری که جامعه بر کانون خانواده می گذارد برایم مهم بود و می خواستم آنرا نشان دهم.

امیر حسین آرمان گفت : نقشی که در شیفت شب داشتم، بسیار روان و کامل نوشته شده بود و من فقط در مسیری که کارگردان برایم تعریف کرده بود، حرکت می کردم.

نیکی کریمی بیان کرد: ۱۰ سال است که کارگردانی می کنم اما فیلمسازی من را جدی نمی‌گیرند و این موضوع باعث شده خیلی ها گمان کنند من فیلم اولی هستم. 




تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات


مطالب پیشنهادی :

تصاویر حضور پرشور بازیگران در روز ششم جشنواره فجر33
تصویر این روزهای نیکی کریمی
حاشیه های روز ششم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد
حرکت توهین آمیز تلویزیون !!
گزارش تصویری از حضور رامبد جوان در فرش قرمز فیلم "آزادی مشروط"