واکنش تهیه کننده "خداحافظی طولانی" به انتخاب این فیلم در بخش بین الملل
واکنش تهیه کننده خداحافظی طولانی به انتخاب این فیلم در بخش بین الملل : آبروی سینمای ایران در حوزه بین الملل حفظ خواهد شد.

علی حضرتی تهیه کننده فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی"  با توجه به حضور این فیلم دربخش سینمای سعادت جشنواره فیلم فجر گفت: خوشحالم که این فیلم با وجود موفقیت در بخش سینمای ایران جشنواره سی و سوم فیلم فجر که توانست با کسب 3 جایزه  و کاندیدا شدن در هفت رشته حضور موثری در مهمترین رویداد سینمایی کشور داشته باشد ، می تواند در بخش سینمای سعادت این جشنواره نیز حضور داشته باشد و همراه با سایر فیلم های ایرانی به رقابت با فیلم های خارجی بپردازد.

وی افزود: تلاش همه عوامل این فیلم به ویژه فرزاد موتمن که مسئولیت کارگردانی این پروژه سینمایی را به همراه داشته تا به امروز برای من به عنوان تهیه کننده ای که در پله های نخستین این عرصه فعالیت می کنم موجب سرافرازی بوده و همچنان امیدوار به آینده خوبی برای "خداحافظی طولانی "در بخش بین الملل فیلم فجر و اکران عمومی آن هستم.

تهیه کننده فیلم" نیمرخ ها "خاطرنشان کرد: به طور قطع با مدیریت درستی که در مجموعه سازمان سینمایی شکل گرفته و همچنین با حمایت های پدرانه رئیس سازمان سینمایی ، تهیه کنندگان و فیلمسازان جوان برای ورود به عرصه ساخت فیلم با عزم راسخ به سوی تولیدات با کیفیت قدم بر می دارند.



"علی حضرتی" تهیه کننده خداحافظی طولانی"علی حضرتی" تهیه کننده خداحافظی طولانی

 

حضرتی در پایان با آرزوی موفقیت برای دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به اولین تجربه  برگزاری مستقل بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر و نگاه جدی متولیان سینمایی به این عرصه، خوش بین هستم که آبروی سینمای ایران درحوزه بین الملل حفظ خواهد شد و علاقه مندان به سینما نیز از این بخش استقبال خوبی کنند و اکران موفقی برای همه آثار ایرانی حاضر در این رویداد مهم سینمایی باشد.

بر اساس این گزارش خداحافظی طولانی داستان مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می‌کنند؛ مرد که درگیر یک رابطه عاطفی‌ست، برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند. سعید آقاخانی ،ساره بیات،میترا حجارازجمله بازیگران خداحافظی طولانی آخرین اثر فرزاد موتمن به شمار می روند.


محسن سرافراز


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ