"قصه ها", برای دیدن فیلم جنجالی رخشان بنی اعتماد عجله کنید!
فیلم جنجالی "قصه ها" ساخته رخشان بنی اعتماد پس از 3 سال توقیف رنگ پرده را به خود می بیند.برای دیدن این فیلم عجله کنید چون بعید نیست که همین اکران محدود هم در روزهای آینده لغو شود.

در حالی که از اواخر هفته گذشته زمزمه هایی مبنی بر اکران آخرین ساخته رخشان بنی اعتماد شنیده میشد حالا این فیلم از فردا اکران خود را آغاز خواهد کرد.اکران این فیلم به صورت چراغ خاموش و در گروه آزاد آغاز میشود شاید بخاطر واهمه از واکنشهای افراطیون نسبت به اکران فیلم.

“قصه ها” از جمله آثاری بود که وقتی در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش درآمد برخی رسانه های افراطی به شدت به آن تاختند و تصویرسازی صورت گرفته از آن نسبت به تهران معاصر را یأس آور قلمداد کردند.“قصه ها” از همان هنگام در کنار “خانه پدری” و “عصبانی نیستم” به عنوان آثاری قرار گرفت که منتقدان افراطی به اکران آنها در سینماها اعتراض داشتند.

این انتقادات بعضا نامعقول “عصبانی نیستم” و “خانه پدری” را به آثاری بدل کرد که علیرغم داشتن پروانه نمایش توقیف شدند!


فیلم سینمایی "قصه ها"فیلم سینمایی "قصه ها"

 

حالا اما در یک اقدام کاملا محافظه کارانه اجازه اکران “قصه ها” با کمترین بار رسانه ای صادر میشود و البته از تهیه کننده هم خواسته میشود که فیلم را در گروه آزاد اکران کند مبادا کسی از اکران آن چیزی بفهمد و حاشیه سازیها باز هم کار دست مدیران بدهد.در نتیجه این اقدام است که “قصه ها” هفته اول اکران خود را که از چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت آغاز میشود فقط با یک سالن سینمایی در پردیس کوروش آغاز می کند.

به عموم علاقمندان به سینمای بنی اعتماد توصیه می کند برای تماشای فیلم هر چه زودتر به پردیس کوروش مراجعه کنند چون هیچ بعید نیست که همین اکران محدود هم در روزهای آینده حاشیه ساز شده و لغو شود.

گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، نگار جواهریان، بابک حمیدیان، بهاره دانشگر، ریما رامین فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، خسرو شهراز، فوژان عارفپور، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی در «قصه ها» ایفای نقش کرده اند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir