حامد بهداد از همکاری دوباره با باران کوثری ابراز خوشحالی کرد!
حامد بهداد به تازگی با انتشار عکسی در اینستاگرام از همکاری اش با باران کوثری در مینی سریال “دندون طلا” سخن گفته است.

حامد بهداد بازیگر جوان ایرانی این روزها مشغول ایفای نقش در مینی سریال “دندون طلا” است.این مینی سریال را داوود میرباقری براساس نمایشی که خودش در اواخر دهه هفتاد روی صحنه برده بود کارگردانی می کند.نکته جالب درباره “دندون طلا” حضور تعدادی از چهره های مطرح سینما و تلویزیون در آن است. از جمله این چهره ها میتوان به مهدی فخیم زاده، ستاره اسکندری،حمیدرضا آذرنگ و حسن پورشیرازی اشاره کرد.باران کوثری بازیگر جنجالی سینمای ایران هم در این مینی سریال ایفاگر یکی از نقشهای مکمل است.

حامد بهداد به تازگی با انتشار عکسی در اینستاگرام از همکاری اش با باران کوثری در “دندون طلا” سخن گفته است.بهداد درباره این همکاری نوشته است: بعد از مدتها دوباره شد تا با باران جان کوثری همکاری داشته باشم.

باران کوثری و حامد بهداد در "دندون طلا"

باران کوثری و حامد بهداد در "دندون طلا"

 

باران کوثری و حامد بهداد پیش از این سابقه همکاری در “روز سوم” و “دایره زنگی” را داشته اند. این دو نفر یک درام گزنده به نام “خانه دختر” را هم آماده اکران دارند.اهمیت همکاری دوباره این دو بازیگر وقتی دوچندان می شود که بدانیم باران کوثری در گفتگویی تفصیلی بعد از جشنواره سی و سوم از این گفت که در دوران ممنوع الکاری اش این حامد بهداد بوده که به وی کمک مالی می کرده!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :cinemajournal.ir