تصاویر مجری برنامه "هفت" در جشنواره کن 2015!
تصاویر محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی هفت در جشنواره کن 2015 را مشاهده فرمایید.

محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی هفت براساس عکسهایی که به صورت غیر رسمی از وی منتشر شده، این روزها  در فستیوال کن درحال تهیه گزارش هایی است  که برای برنامه این هفته خود تدارک دیده و قصد پخش آن را دارد.

گپ و گفت با سینماگران ایرانی حاضردر این فستیوال از جمله علیرضا رضاداد دبیر سابق جشنواره فیلم فجر و مشاور ارشد رٸیس سازمان سینمایی ،غلامرضا موسوی تهیه کننده و سایر چهره هایی که در بازار فیلم کن حضور دارند بخشی از گزارش ویژه شصت‌وهشتمین جشنواره فیلم کن را شامل می شود.

هفت برنامه زنده تلوزیونی محصول شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که به بررسی مسائل سینمای ایران می‌پردازد. این برنامه جمعه شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شود. برنامه هفت به نظرسنجی‌های مختلف سینمایی می‌پردازد و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی ایران در حوزه سینما و تلویزیون، برای گفتگو دعوت می‌نماید.

محمود گبرلو (مجری کنونی برنامه سینمایی هفت) در محافل روزنامه نگاری چهره شناخته شده محسوب می شود که بیشتر او را در زمان فعالیت در روزنامه رسالت می شناسند. او در کنار فعالیت های روزنامه نگاری به فعالیت های هنری پرداخته و خود را به عنوان یک منتقد سینمایی معرفی کرده است. سینمایی ها او را یک اداره کننده خوب برنامه ها می شناسند تا یک منتقد کارکشته اما او در سالهای اخیر با اجراهایش فضای مطلوبی را برای سینمایی ها ایجاد کرده است.

وی متولد دی ماه ۱۳۴۱ بندر گز است. سال ۶۴ با گذراندن دوره آموزشی "برنامه سازی تلویزیونی" در حوزه هنری تهران «فعالیت فرهنگی هنری» خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده و در سال ۶۷ وارد روزنامه رسالت شد و با پذیرش مسئولیت «دبیر گروه ادب و هنر» آغاز فعالیت مطبوعاتی را در پرونده حرفه ای خود ثبت كرد. او سال ۸۱ وارد خبرگزاری فارس شد و با پذیرش مسئولیت «دبیر گروه فرهنگی» فعالیت حرفه ای خود در عرصه رسانه الكترونیك را ادامه داد.



محمود گبرلو در شصت و هشتمین جشنواره کنمحمود گبرلو در شصت و هشتمین جشنواره کن
محمود گبرلو مجری برنامه هفت در شصت و هشتمین جشنواره کن
محمود گبرلو مجری برنامه هفت در شصت و هشتمین جشنواره کن
مجری برنامه هفت در شصت و هشتمین جشنواره کن
مجری برنامه هفت در شصت و هشتمین جشنواره کن
مجری برنامه هفت و علیرضا رضا داد در شصت و هشتمین جشنواره کن
مجری برنامه هفت و علیرضا رضا داد در شصت و هشتمین جشنواره کن
محمود گبرلو در بازار فیلم کن 2015

محمود گبرلو در بازار فیلم کن 2015



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ