فرشید نوابی: برای همسر سابقم "الهام چرخنده" احترام قائلم
فرشید نوابی کاملا محترمانه از همسر سابقش یاد کرده و گفته است : بطور صریح عرض می کنم برای خانم الهام چرخنده بعنوان مادر فرزندم همیشه احترام قائلم.

فرشید نوابی مجری تلویزیون که چند ماهی میشود درگیر تولید برنامه ای به نام “سینما اکران” است از جمله چهره های تلویزیونی است که به دلیل جدایی از همسر سابقش حواشی خاص خود را داشته است.

همسر سابق فرشید نوابی، الهام چرخنده بود.

چرخنده هرچند از نیمه دهه هفتاد به عنوان بازیگر در سینمای ایران حاضر بود اما ایفای نقش در قالب کاراکتر زنی خائن در “شب یلدا” بود که تواناییهای او را در برابر مخاطبان قرار داد.

چرخنده و نوابی سالها پیش از این نیز با همکاری یکدیگر برنامه ای با عنوان “ستاره مهاجر” را در یکی از شبکه های ماهواره ای روی آنتن می فرستادند.

با این حال این روزها و بعد از جدایی، هر کدام از این دو نفر زندگی خاص خود را دارند و اغلب هم حرف و حدیثهایی درباره کدورت میان این دو نقل می شود.

 

برای خانم چرخنده بعنوان مادر فرزندم همیشه احترام قائلم

فرشید نوابی اما در تازه ترین گفتگویش  کاملا محترمانه از همسر سابقش یاد کرده و گفته است : بطور صریح عرض می کنم برای خانم چرخنده بعنوان مادر فرزندم همیشه احترام قائلم.

 

این، چیزی از ارزشهای زندگی گذشته من کم نمیکند

نوابی که از ازدواج با چرخنده صاحب یک فرزند پسر به نام ارسطو شد خاطرنشان ساخته است: واقعیتی که هیچ گاه از زندگیم حذف نمی شود این است که ما یک دهه را با هم زندگی کردیم و به هر حال بنا به هر مصلحتی صلاح ندیدیم با هم ادامه دهیم اما این، چیزی از ارزشهای زندگی گذشته من کم نمیکند و همیشه ایشان مادر ارسطو هستند و خواهند بود.

 

اجازه دهید در آرامش ادامه زندگیم را داشته باشم
وی در انتها با بیان جمله ای که معلوم نیست مخاطبش چرخنده است یا حاشیه سازان بیان داشته است: امیدوارم اجازه دهید که در آرامش ادامه زندگیم را با ارسطو داشته باشم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir