یک زندانی به دست اکبر عبدی آزاد شد!
اکبر عبدی هنرمند سینمای ایران برای کمک به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد ، مبلغ 30 میلیون ریال اهدا کرد.

کار خیر مرد هزار چهره سینمای ایران

 

یک زندانی جرایم غیرعمد با مساعدت مالی اکبر عبدی هنرمند سینمای ایران و یکی از نیکوکاران اصفهانی از زندان مرکزی این شهر آزاد شد.با مشارکت اکبرعبدی و نیکوکار اصفهانی مبلغ 400 میلیون ریال برای آزادی یک زندانی نیازمند جمع آوری شد.

اکبر عبدی برای کمک به آزادی این نیازمند، مبلغ 30 میلیون ریال اهدا کرد.

بر اساس این گزارش چهارمین شب از برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که از شبکه اصفهان پخش می شود با حضور خیرین و هنرمندان جامعه هنری برگزار شد.

اکبر عبدی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر که بدلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری و تحت درمان دیالیز قرار گرفته بود به دعوت اداره کل زندان های استان اصفهان در این برنامه شرکت کرد و از نیکوکاران خواست زمینه آزادی تمانی زندانیان جرائم غیر عمد استان را مهیا کنند.

اکبر عبدی مرد هزار چهره سینمای ایران در این مراسم گفت: اصفهان در امر کار خیر و نیکو زبانزد عام و خاص و کشور شده است و امیدوارم در این ماه پر خیرو برکت نیز زمینه آزادی تمامی این زندانیان جرائم غیرعمد کشور توسط نیکوکاران فراهم شود.

اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان حضرت حجت (عج) اصفهان نیز به عنوان مهمانان دوم برنامه یک شهر ضیافت با تقبل 260 میلیون ریال بدهی یک زندانی آذری زبان برای آزادی وی کمک کردند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : irna.ir