بازی محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی در شمال کشور
تدوین فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده و با بازی محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی و خاطره اسدی آغاز شد.

فیلم سینمایی "خشکسالی و دروغ"

آخرین سکانس های فیلم «خشکسالی و دروغ» هفته گذشته در شمال کشور جلوی دوربین مهدی جعفری رفت. سکانس هایی که طی شش روز در شهرهایی چون رویان، ایزد شهر و جاده آب پری فیلمبرداری شد. محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی و خاطره اسدی در سکانس های شمال تهران بازی داشتند. فیلمبرداری «خشکسالی و دروغ» طی 50 روز و در 45 جلسه کاری انجام شده است.

خبر دیگر درباره این پروژه آغاز تدوین آن است. میثم مولایی به تازگی مونتاژ فیلم را آغاز کرده است. به احتمال فراوان اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

‎فیلمنامه «خشکسالی و دروغ» به قلم محمد یعقوبی و بر اساس اقتباس از نمایشنامه‏ ای به همین نام نوشته شده است. داستان فیلم با جشن تولد امید شروع می‏ شود. جایی که «امید» و همسر‌ش «آلا» به همراه آرش برادر آلا در مهمانی حضور دارند . «میترا» همسر قبلی امید به او زنگ می‎زند و می‌گوید به کمک امید احتیاج دارد.

امید با میترا قرارملاقات می‌گذارد و .... محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، خاطره اسدی، مارال بنی آدم، سمانه اسماعیلی، بانو کیخایی، آیلین کیخایی، تینو صالحی، افشین اخلاقی، صدف فانی فهرست بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند. غلامرضا موسوی تهیه کنندگی «خشکسالی و دروغ» را بر عهده دارد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir