سحر قریشی بازیگر فیلم مسعود ده نمکی شد!
سحر قریشی جایگزین شیلا خداداد در «رسوایی2» (همشهری ها) به کارگردانی مسعود ده نمکی شد.

سحر قریشی در "رسوایی 2"

پیش تولید فیلم مسعود ده نمکی مدتی است که آغاز شده و به تازگی سحر قریشی برای ایفای نقش در «رسوایی2» قرارداد بسته است. نقشی که این بازیگر در فیلم ده نمکی بازی می کند را پیش از این قرار بود شیلا خدادداد بازی کند. ظاهرا به دلیل تعویق فیلمبرداری «رسوایی2» و تداخل کاری، حضور خداداد در این فیلم منتفی شده است. قرار است سحر قریشی در فیلم ده نمکی نقش یک خبرنگار سمج را بازی کند.

پیش از این همکاری اکبر عبدی با این پروژه قطعی شده بود تا همکاری اش با ده نمکی برای ششمین بار شکل بگیرد. نقشی كه گفته می شود در ادامه «رسوایی» است.

اتفاقات «رسوایی2» چند سال بعد از قصه «رسوایی» در یك مكان فرضی رخ می دهد. اكبر عبدی در این فیلم نقش یك زاهد را بازی می کند. «رسوایی2» پنج، شش بازیگر اصلی دارد كه قرار است تعدادی از آنها از میان چهره های جدید انتخاب شوند.



فیلمنامه این فیلم را مسعود ده نمكی نوشته كه مضمونی عرفانی-اجتماعی دارد. پیش از این بخش هایی از «رسوایی2» در بازی استقلال-پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلوی دوربین رفته بود. فیلمی كه احتمالا اولین نمایش آن در جشنواره فجر خواهد بود و پس از آن به سیاق فیلم های قبلی ده نمكی نوروز 95 اكران عمومی می شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir