اکران خصوصی دوران عاشقی در غیبت لیلا حاتمی و شهاب حسینی!
اکران خصوصی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» با حضور بازیگران و عوامل اصلی این فیلم، و در غیبت لیلا حاتمی و شهاب حسینی در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

فرهاد اصلانی در اکران "دوران عاشقی"

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان» با حضور بازیگران، عوامل اصلی فیلم و تعدادی از میهمانان ویژه، در اکران خصوصی و ویژه این فیلم در ساعت 9 شب دوشنبه 5 مردادماه جاری در سالن اصلی پردیس سینمایی کوروش در تهران روی پرده رفت.

در این مراسم هنرمندان زیادی حضور داشتند اما دو بازیگر اصلی فیلم یعنی شهاب حسینی و لیلا حاتمی به دلیل مشغله کاری غیبت داشتند.


اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

در این مراسم علاوه بر کارگردان؛ «علی سرتیپی» مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران و پخش‌کننده این فیلم، تعدادی از بازیگران این فیلم از جمله؛ فرهاد اصلانی، بیتا فرهی و مینا وحید و عوامل دیگر این فیلم همچون؛ مجید میرفخرایی، علیرضا برازنده، رؤیا محقق، مهسا محب‌علی، ستار اورکی و مجید کریمی و تعداد دیگری از بازیگران این فیلم از جمله؛ نسیم ادبی، سوگل قلاتیان، داریوش فائزی، لی‌لی فرهادپور، شینا هادیان، عرشیا خلج، پارسا رئیسیان و عاطفه اللهی حضور داشتند.


فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

از دیگر هنرمندان حاضر در این برنامه می‌توان از حسین جعفریان، سید ضیاء هاشمی،منصور لشکری قوچانی، دکتر مجید پازوکی، مسعود فروتن،سید علی هاشمی و... نام برد.


بیتا فرحی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"بیتا فرحی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» که بازیگران اصلی آن لیلا حاتمی،شهاب حسینی و با معرفی مینا وحید است، از فردا چهارشنبه 7 مردادماه جاری در اکران سراسری و عمومی خود در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، فرهنگ، جوان، اریکه ایرانیان، چهارسو و ده سینمای دیگر پایتخت و همچنین در 70 سینمای سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

مینا وحید در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"مینا وحید در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

«دوران عاشقی» در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در سی‌‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و در ده بخش از جمله؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش اول مرد، بازیگر مکمل مرد، فیلمبرداری، تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و لباس، کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیمبرداری توسط «علیرضا برازنده» و تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه توسط «رؤیا محقق» را از آن خود کرد.


محسن کیایی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"محسن کیایی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

این فیلم در دومین حضور داخلی خود در بخش «سینمای ایران» در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به نمایش درآمد و در پنج بخش از جمله؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش مکمل مرد و دستاورد فنی و هنری (موسیقی) کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت در بخش بهترین بازیگری نقش اول مرد، «فرهاد اصلانی» تندیس ویژه هیئت داوران این جشنواره را از آن خود کرد.


فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"

در آخرین ساخته علیرضا رئیسیان؛ لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی با معرفی مینا وحید به ایفای نقش پرداخته‌اند.



فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"فرهاد اصلانی در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"
مسعود فروتن در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"
مسعود فروتن در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"
عوامل فیلم در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"
عوامل فیلم در اکران خصوصی فیلم سینمایی "دوران عاشقی"


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :  isna.ir / farsnews.com / khabaronline.ir