چه خبر از فیلم توقیفی خانه دختر؟
کارگردان فیلم «خانه دختر» با بیان اینکه مشغول رایزنی برای حل مشکل اکران این فیلم است، هر گونه گفت‌وگو با رسانه‌ها را در هفته‌های اخیر رد کرد.

اظهارات شهرام شاه حسینی ، کارگردان خانه دختر

شهرام شاه‌حسینی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت اکران فیلمش توضیح داد: با مراوداتی که با سازمان سینمایی و شورای نظارت و ارزشیابی این سازمان داریم، ان‌شاءالله به زودی برای اکران فیلم به نتیجه می‌رسیم.

او در عین حال تأکید کرد: شائبه‌هایی که بعد از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر از سوی بعضی افراد مطرح شد، به هیچ وجه مد نظر سازندگان فیلم نبوده است.

شاه حسینی اضافه کرد: با همه این‌ها امیدوارم روزی برسد که فیلمسازان بتوانند فارغ از حاشیه‌ها کار خود را انجام بدهند و عده‌ای ترجمه و برداشت خود را از یک فیلم به کل آن اثر بسط ندهند تا هر فیلمی بتواند کار خود را انجام بدهد.

او با ابراز تأسف از برخی شیطنت‌های رسانه‌ای تأکید کرد: برای اینکه سوءتفاهم درباره این فیلم به حداقل ممکن برسد و این اثر بتواند مجوز اکران بگیرد، در چند هفته اخیر از هر گونه گفت‌وگو با رسانه‌ها پرهیز کرده‌ام.

شهرام شاه‌حسینی در پایان گفت: در تمام این مدت با وزارت ارشاد مشغول رایزنی هستیم و هیچ مسأله‌ای برای گفت‌وگو در جهت رفع مشکلات فیلم نداریم و امیدوارم طبق آنچه آقای مرتضی شایسته (عضو شورای صنفی نمایش) اعلام کرده‌اند، فیلم در جدول اکران دو نوبت دیگر قرار بگیرد.

فیلم «خانه دختر» روایت مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی شاه حسنی، رویا تیموریان به ایفای نقش می‌پردازد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir