محمد علی بهمنی مهمان محفل شعر و ترانه اندیشه
محمدعلی بهمنی در چاپخانه با زنده‌ یاد فریدون مشیری که آن روزها مسئول صفحه ی شعر و ادب هفت‌تار چنگ مجله ی روشنکفر بود ، آشنا شد.

محفل شعر و ترانه اندیشه

سلسله نشستهای محفل شعر و ترانه چهار شنبه 4 شهریور با حضور محمد علی بهمنی شاعر و غزلسرای معاصر ایران در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

محفل شعر و ترانه اندیشه به منظور تکریم و پاسداشت گویش ها، آداب  و رسوم، سنت ها و فرهنگ ایرانی با حضور محمدعلی بهمنی شاعر و غزلسرای معاصر ایران و اجرای سعید بیابانکی و محمود حبیبی کسبی برپا می شود.


محفل شعر و ترانهمحفل شعر و ترانه

محمدعلی بهمنی در چاپخانه با زنده‌ یاد فریدون مشیری که آن روزها مسئول صفحه ی شعر و ادب هفت‌تار چنگ مجله ی روشنکفر بود ، آشنا شد و نخستین شعرش در سال 1330 ، یعنی زمانی که او تنها 9 سال داشت ، در مجله ی روشنفکر به چاپ رسید . شعرهای محمدعلی بهمنی از همان زمان تاکنون به‌ طور پراکنده در بسیاری از نشریات کشور و مجموعه شعرهای مختلف و جُنگ‌ها ، انتشار یافته‌ است.

لازم به ذکر است محفل شعر و ترانه چهار شنبه هر هفته با حضور جمعی از دوستداران شعر و ادب از ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار و حضور برای عموم آزاد است.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فرهنگسرای اندیشه