نتیجه شکایت حسام نواب صفوی از مجری فارسی وان!!
حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرام خود در مورد اقدامات اخیر مجری فارسی وان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.

نواب صفوی در این پست نوشت:

واقعا لاتم لاتهای قدیم لاقل خاك و ناموس و وطن براشون حرمت داشت. دوستان عزیز به چند نكته اشاره میكنم:

یك: در خصوص مجری فارسی١مطالبی كه نوشتم در سایتها و شبكه های اجتماعی بود من نه چیزی ادیت كردم یا از خودم نوشتم ایشان اگر ادعایی خلاف چه در زمینه مرحوم پاشایی چه در مورد مردم ایران دارند میتوانند در دادگاه تقاضای كارشناس خبره نمایند همه چیز مشخص خواهد شد اگر گناهكار باشند مستحق مجازات وغیر از این تبرئه خواهندشد.


عکس حسام نواب صفوی

عکس حسام نواب صفوی

دو: در خصوص جاسوسی برای اسراییل و تجارت دختران در دبی اینها هنوز در حد حرف است قضاوت عجولانه نكنیم اگر مدركی باشد نماینده دادستان به دادگاه ارائه خواهد كرد اگر ثابت شود اشد مجازات برای ایشان در نظرگرفته خواهد شد ،لذا خواهشمندم ایشان را با قاضی پرونده تنها بگذارید دیگر به ما ربطی ندارد .همینكه ایشان بعد از اینكه همه هنرمندان را جاعل و شیاد خطاب میكرد و دو هفته میشود كه همه هنرمندان را دوست خطاب میكند جای تعجب و امیدواریست پس دیگر این بحث را تمام كنید .

سه: فراموش كرده اید اینجا ایران است؟؟؟آقای باز لورمن بعلت اختلاف شركت وارنر و سونی تولید این فیلم را متوقف كرده اگر یك بازیگر ایرانی بخواهد كاملا در یك فیلم هالیوودی بازی كند احتمال وجود صحنه ای مغایر با شئونات ما خواهد بود و آن شخص باید قید ایران را بزند كه من نیستم .و در خدمت كشورم خواهم بود.از آن روز اسپانسرهای بسیاری برای این فیلم اعلام آمادگی كرده اند كه نه در خصوص زندگی الویس بلكه در شكلی تازه احتمالا محصولی مشترك ساخته خواهد شد بنده بارها در این مسابقه و در هتل ماریوت داون تاون ممفیس حضور داشتم ولی شركت نكردم داوران گفتند اگر شركت كنی اول تا سوم میشوی گفتم احتیاج نیست من اگر قرار است در این نقش باشم حرفه ای حاضر خواهم شد و به شرط اینكه مصلحت كشورم رعایت شده باشد و قابل پخش در همه كشورها باشد و گفتم به گفته داوران ...اسم این شخص الویس است لذا از كلماتی مثل البیز .ابلیس.بابلیس.المیس. خودداری كنید كمی صبر كنید یك فیلم عظیم است و ساخته خواهد شد با مجوز. ماست و خیار كه نمیخواهیم درست كنیم اندكی صبر كنیدپس بیش از این كش ندهید زمان همه چیز را روشن خواهد كرد.


 گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir