پریوش نظریه پاسخ سوالات سانسور شده اش در خندوانه را گرفت
پریوش نظریه در جلسه‌ای با برخی از مسئولان شهری تهران پاسخ سوالاتی را گرفت که درباره‌ی عملکرد شهرداری در «خندوانه» مطرح کرده بود.

پاسخ شهرداری به مهمان خندوانه

پریوش نظریه که بعد از پخش این قسمت از خندوانه اعلام کرد که در این برنامه سوالاتی را مطرح کرده که هنگام پخش سانسور شده است.

سوالات این بازیگر سینما و تلویزیون درباره محیط زیست و عملکرد شهرداری بود. به دنبال حذف این پرسش‌ها پریوش نظریه آن‌ها را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد؛ «دلیلِ کشتار سگ‌ها و گربه‌ها توسط شهرداری در حالی که قانون اجازه‌ی این کار را نداده،دلیلِ قطعِ درختان در شهر، زشت بودن ساختمانِ «زیبا سازیِ شهر تهران»، ساختنِ سازه‌ها قبل از فکر درمورد کاربرد آن‌ها، و اجازه ی ساخت به نماهای زشتِ ساختمان‌ها، اعتراض به برخورد معلمان پرورشی در مدارس با بچه ها و البته نمیدونم چرا درخواست برای محلی که شهرداری در اختیار خیریه‌ی یاران برکت مهر برای فروش محصولاتِ بانوان سرپرست خانوار قرار بده حذف شده بود.»

پس از گذشت 3 روز از پخش این برنامه و مطرح شدن این سوالات ، شوشتری، اورازانی و طلایی در یک جلسه خصوصی با نظریه به سوالات او درباره‌ی شهرداری، پاسخ دادند.

نظریه درباره‌ی این دیدار در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت: «سه روز بعد از پخشِ خندوانه از طرف شهرداری برای پاسخگویی به سوالاتم دعوت شدم. دیروز سه شنبه آقایان:دکتر شوشتری، مهندس اورازانی و سرهنگ طلایی طیِ نشستِ دو ساعته ای به چهار سوال من پاسخ دادند. هرکدام از پاسخ ها را همراه با آمار و مستندات در اختیارتون می‌گذارم. امیدوارم آموزش و پرورش و وزارت راه و وزیر کشاورزی هم پاسخوی دیگر سوالات باشند.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir