درگیری ملکی بین بیوه و فرزندان رابین ویلیامز
به گفته وکیل ها بیوه رابین ویلیامز و فرزندان سابق بر سر املاک او می جنگند.

اموال ویلیامز به چه کسی می رسد؟

Katy Winn در 13 نوامبر سال 2011 این تصویر را در توئیتر قرار داد . از سمت چپ سوزان اشنایدر همسر آخر رابین ویلیامز ، رابین ویلیامز و زلدا ویلیامز قرار دارند و در مراسم مربوط به تئاتر "Happy Feet Two" در تئاتر چینی Grauman در لس آنجلس این عکس را گرفته اند.


عکس رابین ویلیامز و همسر و فرزندش

عکس رابین ویلیامز و همسر و فرزندش

خبرگزاری سان فرانسیسکو گفته است که بیوه رابین ویلیامز (سوزان اشنایدر) و سه فرزند او که حاصل ازدواج قبلی رابین هستند در جنگ قانونی بر سر اموال این بازیگر مشهور آمریکایی قرار دارند و گفته می شود برای هر دو طرف این جنگ روز جمعه وکیلی استخدام شده است.


Jim Wagstaffe وکیل سوزان ویلیامز به نمایندگی از او گفته است که موکل او در خلیج bay سان فرانسیسکو در خانه خودش که زندگی مشترک با ویلیامز داشت خواهد ماند و هزینه باقی زندگی خود را دریافت خواهد کرد.

او همچنین گفت که در میان اموال ویلیامز ساعتی که اغلب بر دست خود می بست ، دوچرخه ای که در ماه عسل آن ها سوزان برایش خریده و کادوهای جشن عروسی شان از آن او هستند و نباید برای تقسیم وارد دادگاه شوند.

Meredith Bushnell وکیل سه فرزند ویلیامز که حاصل ازدواج قبلی او هستند یعنی زاچاری ، زلدا و کودی می باشد. بوشنل گفته است که " من قول می دهم آن ها از چیزی که در انتظارشان قرار دارد خوشحال خواهند شد."

این مناقشه بر سر ملک و املاک که زیر نظر قاضی قرار دارد یک مناقشه تلخ و عمومی است که خیلی پایان تلخی برای این کمدین محبوب و بزرگ که دیگر در میان ما نیست محسوب می شود.

از میان مواردی که در این جنگ قانونی مطرح شده است ساعت های او ، تمامی اشیا خاطره انگیزش ، لباس هایی که در مهمانی های رسمی بر تن کرده و با آن عکس گرفته است و عکس های تولد 60 سالگی اش طبق اسناد دادگاه و جملات وکیل Wagstaffe می باشد.

سوزان ویلیامز گفته است که اشیایی که در خانه مشترک او و همسرش رابین ویلیامز قرار دارد باید از تقسیم بندی اموال میان او و فرزندان رابین حذف شود.
او همچنین ادعا کرد که برخی از وسایل شخصی همسرش بدون اجازه او از خانه شان برده شده است.

سه فرزند ویلیامز با سوزان ویلیامز مقابه کرده اند و با توهین و تهمت های وحشتناک به وی تلاش می کنند که شرایط را تغییر دهند و او را از اموال پدرشان محروم بدانند و ثابت کنند که پدرشان همه چیز را به وضوح به آن ها بخشیده است.

این اختلاف منجر به چندین حضور پیاپی در دادگاه های سان فرانسیسکو شده است.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ