گوینده پیشکسوت رادیو جراحی می‌ شود
مسعود اسکویی گوینده رادیو ورزش که امروز اعلام شد از بیمارستان مرخص شده است توضیح داد که به دلیل مشکلات گوارشی باید امروز در بیمارستان بماند و فردا جراحی کند.

گفتگو با مسعود اسکویی

مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو ورزش که روز گذشته ۲۷ مهر ماه به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شد با اشاره به روند درمانی و آزمایش های خود گفت: صبح امروز ۲۸ مهر ماه قرار بود از بیمارستان مرخص شوم و بعد از ایام تاسوعا و عاشورا بازگردم اما پزشکان مجددا اعلام کردند که با توجه به آزمایش های انجام شده، نمی توانم از بیمارستان خارج شوم.

وی ادامه داد: هم اکنون حال من بهتر است اما با توجه به نتایجی که آزمایش ها نشان داده است عارضه گوارشی ام به دلیل وجود یک سنگ بدتر می شود و این سنگ می تواند دردها و مشکلاتی را دربرداشته باشد.

به گفته اسکویی، پزشکان بیان کرده بودند که او می توانسته این سنگ را با دارو رد کند اما بعدا اجازه مرخصی به او نداده اند و اسکویی دوباره بستری شده است.

این گوینده پیشکسوت رادیو ورزش در پایان با اشاره به جراحی پیش رو توضیح داد: امروز باید در بیمارستان باشم و فردا چهارشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ جراحی خواهم داشت. این مسایل ممکن است برای دیگران هم پیش بیاید و من از همه آنها که از دیروز نگران من بودند، ممنون هستم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com