فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» جدیدترین اثر بلند سینمایی پدرام علیزاده است که این روزها مراحل پایانی صداگذاری و دیگر مراحل فنی خود را انجام می‌دهد.

فیلم سینمایی "خشکسالی و دروغ" با بازی گلزار

پدرام علیزاده کارگردان سینما در گفتگویی؛ درخصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» گفت: در حال حاضر این فیلم مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد و صداگذاری آن تقریبا به انتها رسیده و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و جلوه‌های ویژه آن نیز در حال انجام شدن است.

وی درخصوص حضور «خشکسالی و دروغ» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: بعد از اتمام مراحل فنی و آماده شدن کامل فیلم آن را برای هیات بازبینی در زمان مقرر می‌فرستیم و تلاش ما این است که در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.


عکس فیلم خشکسالی و دروغ
عکس فیلم خشکسالی و دروغ

 

گفتنی است؛ «خشکسالی و دروغ» دومین فیلم بلند سینمایی پدرام علیزاده در مقام کارگردانی بعد از فیلم کمدی «آخرین سرقت» است و این فیلم نخستین اقتباس از یک نمایشنمه ایرانی بعد از انقلاب و برگرفته از نمایشنامه محمد یعقوبی تحت همین عنوان است.


در این فیلم بازیگرانی چون: محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم و با حضور: خاطره اسدی.

خشکسالی و دروغ

خشکسالی و دروغ

سایر بازیگران: نیما راد، مهدی حسینی نیا، فرشاد میرزایی، سمانه اسماعیلی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی و صدف فانی.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir