شما کدام را انتخاب می کنید؟ وین دیزل یا دواین جانسون؟
شما در سریال تلویزیونی Trust With Your Life چه کسی را ترجیح می دهید؟ وین دیزل یا د راک؟

وین دیزل یا دواین جانسون؟ مساله این است!

به گزارش سیمرغ در تلویزیون و سینما این باور وجود دارد که مهم‎ترین زمان زندگی هر فرد زمانی است که خود را در موقعیت نزدیک به مرگ ببیند. این مرگ می تواند به روش‎های مختلفی اتفاق بیفتد.

گروه موسیقی Destruction می‎توانند به عنوان قدرت‎های مرگ‎آور  زامبی به افراد حمله کنند، موجودات کشنده ای که بسیاری از مردم را شکست می‎دهند، موجودات بیگانه ای که فقط با سمی کردن شما آن هم با حمله ای دسته جمعی و هم زمان فاجعه‎ی بزرگی را بار می‎آورند. یکی از چیزهایی که در این شرایط زنده ماندن شما را تضمین می‎کند حضور یکی از این دو نفر در آنجاست: وین دیزل(Vin Diesel) یا دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به د راک.

در این فیلمنامه‎ی فرضی، نمی‎شود که شما هر دوی این افراد را برای نجات جانتان داشته باشید. چرا که همیشه این دو یک کار مشترک را انجام می دهند، تنها فقط در  movies.So این دو مقابل هم هستند و شما باید یک انتخاب را داشته باشید. انتخاب شما باعث می شود یکی از این دو یعنی وین دیزل و دواین جانسون برنده‎ی جایزه‎ای بشود. شما کدام را ترجیح می‎دهید؟

THE LAST WITCH HUNTER یا آخرین شکارچی جادوگر (2015)

در آخرین نمایش تلویزیونی دیزل، او در نقش یک شکارچی جادوگر است. در لحظه ای که با یک مرگ غیرطبیعی مواجه هستید ترجیح می دهید کدام یک از مهارت های این فرد در این فیلم نجات دهنده‎ی شما باشد.

وین دیزل در آخرین شکارچی جادوگروین دیزل در آخرین شکارچی جادوگر

G.I. JOE: RETALIATIONیا تلافی (2013)

اما در اینجا، جانسون آدم خیلی ماهری است. کافی‎ست نگاه کنید که در این فیلم او چگونه مانع برگشت جی آی جو می شود. با ماشین هایی که پر از اسلحه و مسلسل هستند. شاید یکی از این اسلحه ها هم وزن من و شما باشد، او می تواند یکی از من و شما را ساعت ها بدون هیچ مشکلی حمل کند.

دواین جانسون در تلافیدواین جانسون در تلافی

A MAN APART یا مرد جدا ( 2003)

یکی از چیزهایی که من را در رابطه با انتخاب دیزل مردد می کند، نقشی است که او در گذشته داشته است. او از شما می خواهد نقشی را که به عنوان مجرم در گذشته داشته است فراموش کند. آیا شما می توانید این ریسک را کنید؟

وین دیزل در مرد جداوین دیزل در مرد جدا

THE GAME PLAN یا نقشه‎ ی بازی (2007)

جانسون نقش اثبات شده ی رسیدن به داد دختران کوچک را دارد. من الان صد در صد یک زن بزرگ هستم اما فکر می کنم اگر روزی بیاید که هیچ غذا و آبی برای زنده ماندن نداشته باشم، مانند یک بچه بیتاب خواهم شد. بنابرین جانسون ثابت کرده که می تواند انتخاب مناسبی برای کمک به من باشد.

دواین جانسون در نقشه بازیدواین جانسون در نقشه بازی

THE PACIFIER یا صلح جو (2005)

اما دیدن عکسی که در آن دیزل دو کودک را همزمان بغل کرده و تحت حمایت خود گرفته است مرا به فکر فرو می برد. او می تواند مانند آن بچه ها از من نیز حمایت کند.

وین دیزل دروین دیزل در صلح جو

HERCULES یا هرکول (2014)

اما یک دقیقه صبر کنید. جانسون به عنوان یک هرکول یا قهرمان اسطوره‎ای! استدلال قانع کننده ای است. هرکولی  که جان شما را نجات می دهد.

دواین جانسون در هرکولدواین جانسون در هرکول

FURIOUS 7  یا سریع و خشمگین7 (2015)

شما همچنین باید بدانید که قهرمان شما به چه روشی می خواهد از شما حمایت کند. مانند دیزل، "من دوستی ندارم، من خانواده دارم (دوستان من خانواده‎ی من هستند.)" بنابرین چیزی که مشخص است گروه او بسیار جدی هستند، و مهارت های زیادی مانند رانندگی های پیچیده و ... دارند.

وین دیزل در سریع و خشمگینوین دیزل در سریع و خشمگین

JOURNEY 2 یا سفر 2: جزیره‎ ی اسرار آمیز(2012)

اما شجاعت های جانسون در جزیره‎ی اسرار آمیز چگونه است؟ مطمئنا او قهرمان است.

دواین جانسون در جزیره اسرار آمیزدواین جانسون در جزیره اسرار آمیز

SAN ANDREAS یا سن آندریاس (2012)

اما چه کسی در سن آندریاس می تواند مانع جانسون در حفاظت از جان دخترش شود؟ هیچ کس...به علاوه، من از پرواز می ترسم و او با قاطعیت امنیت مرا در حالیکه در آسمان ها هستم تضمین می کند.

دواین جانسون در سن آندریاسدواین جانسون در سن آندریاس

GUARDIANS OF THE GALAXY یا نگهبانان کهشکشان(2014)

صحبت از فضا شده است، دیزل در مقابل نیروهای جهنمی تحت  عنوان Groot قرار گرفته است. او خود را برای زنده ماندن گروه و نجات جان دیگران به خصوص بچه ها و زنان ضعیف قربانی می کند. هی مرد او یک سوپرقهرمان است.

دواین جانسون در نگهبانان کهکشاندواین جانسون در نگهبانان کهکشان

TOOTH FAIRY یا پری دندان(2010)

نقش جانسون در این فیلم به عنوان یک پری دندان است. مفیدترین چیزی که دراین نقش وجود دارد این است که او قادر به پرواز کردن می باشد.

دواین جانسون در پری دنداندواین جانسون در پری دندان

THE SCORPION KING یا عقرب شاه(2002)

پادشاه عقرب ها هیچ پناهگاهی ندارد، اما نیازی هم به پناهگاه ندارد زیرا او پادشاه عقرب هاست. که جانسون نقش آن را بازی کرده است.

دواین جانسون در عقرب شاهدواین جانسون در عقرب شاه

CHRONICLES OF RIDDICK یا سرگذشت ریدیک(2004)

هرچند دیزل به دنبال نجات جان خود است و ریدریک سعی دارد خود را نجات دهد اما اگر شما هم با اون باشید شما را نیز از دست شکارچیان نجات می دهد.

وین دیزل در  سرگذشت ریدیکوین دیزل در  سرگذشت ریدیک

RACE TO WITCH MOUNTAIN یا مسابقه تا کوه جادوگران (2009)

شخصا خود من واقعا دوست دارم همراهی با نیروهای ماوراالطبیعی را تجربه کنم.

وین دیزل در مسابقه تا کوه جادوگران مسابقه تا کوه جادوگران

SAVING PRIVATE RYAN یا نجات سرباز رایان (1998)

واقعا هر دوی آن ها رهبرانی باهوش و قوی هستند. واقعا بر سر یک دوراهی برای انتخاب شخصیت یکی از این دو قرار گرفته ایم. در این فیلم دیزل شخصیتی مهربان است که با دزدان زمان جنگ مقابه می کند و اجازه نمی دهد که به جان بچه ها صدمه ای بزنند.

وین دیزل در نجات سرباز رایانوین دیزل در نجات سرباز رایان

LIP SYNC BATTLE)2015)

نه من می خواهم کسی را انتخاب کنم که سرگرم کننده تر باشد. احتمالا زمان مرگ در پایان فرا برسد من می خواهم با کسی همراه باشم که هیچ ترسی در لب هایش وجود ندارد، لب هایش از ترس نمی لرزد.

عکس واین جانسونعکس دواین جانسون

 

بیشتر بدانید : نمی‌توانستم دنیرو یا پاچینوی جدید سینما باشم

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ