جشن تولد نیکی کریمی در مراسم اکران خصوصی فیلمش!
شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در پردیس ملت با حضور عوامل فیلم، تعدادی از هنرمندان و مردم برگزار شد.

نیکی کریمی در اکران "شیفت شب"

بعد از معرفی فیلم و جزئیات برنامه توسط مجری برنامه، نیکی کریمی به روی صحنه آمد و گفت: به همه دوستان و حاضرین سلام عرض می‌کنم و وقت شما را نمی‌گیرم و فقط می‌گویم که دو سال از شروع فیلمنامه تا ساخت آن طول کشید. چیز‌های زیادی را در این مسیر گذراندیم. مسائلی که باعث آزار ما شد و این موضوع را بسیاری از سینمایی‌ها می‌دانند اما چون شب افتتاح فیلم است، نمی‌خواهم بیش از این به آن بپردازم.

در ادامه برنامه بازیگران و عوامل فیلم روی صحنه آمدند و به آن‌ها هدایایی اهدا شد. رونمایی آنونس، حامیان فیلم و نمایش آن نیز در پایان برنامه اجرا شد.

از حاشیه‌های اکران خصوصی «شیفت شب» و همزمانی تولد نیکی کریمی و اجرای این برنامه بود که به نیکی کریمی به خاطر تولدش، هدیه‌ای اهدا شد.

در این مراسم هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد، امیررضا دلاوری، لیلا زارع، نیکی کریمی، علی معلم، جواد نوروزبیگی، بیژن میر‌باقری، حبیب اسماعیلی، بهنوش بختیاری، امیر جدیدی، سروش صحت، امیر‌حسین آرمان و... حضور داشتند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir