ادل و رفقا جای تیلور سویفت و رفقا را گرفتند!
شامگاه دوشنبه پاپاراتزی ها در یکی از رستوران های نیویورک گرد هم آمده بودند تا جمع دوستانه «جنیفر لارنس»، «اما استون» و «ادل» خواننده بریتانیایی را پوشش دهند.

ادل ، جنیفر لارنس و اما استون

«تیلور سوئیفت» و گروه دوستان مشهورش باید احساس نگرانی کنند. به نظر می رسد گروه دیگری از چهره های مشهور در حال شکل گیری است که می تواند باند سوئیفت و رفقا را تحت تاثیر قرار دهد.

شامگاه دوشنبه پاپاراتزی ها در یکی از رستوران های نیویورک گرد هم آمده بودند تا جمع دوستانه «جنیفر لارنس»، «اما استون» و «ادل» خواننده بریتانیایی را پوشش دهند. این سه که چند محافظ آنها را همراهی می کرد در هنگام خروج از رستوران مشهوری در نیویورک سوژه پاپاراتزی ها شدند.

این سه زن جوان در راه رسیدن به اتومبیلی که منتظر آنها بود خنده های بلند و سرخوشانه سر می دادند. در این میان ادل چند ثانیه ای توقف کرد تا با طرفدارانش که در رستوران او را شناخته بودند عکس یادگاری بگیرد.

این در حالی است که لارنس و استون سه روز قبل از این گردهمایی دوستانه، شام را در یک یکدیگر از رستوران های نیویورک و با «لیام همسورث» و «جاش هاچرسون» صرف کرده بودند. کمپانی که آلبوم جدید ادل را منتشر کرده، گفته است آلبوم «25» در آمریکا 2.3 میلیون نسخه فروش داشته است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه هفت صبح