رامین ناصرنصیر نقش بابک زنجانی را بازی می کند؟رامین ناصرنصیر نقش بابک زنجانی را بازی می کند؟
ناصر نصیر با تکذیب بازی در چنین فیلمی گفت: « راستش را بخواهید درباره اینکه آیا چنین فیلمی در حال ساخت است یا خیر، من خبری ندارم.

رامین ناصر نصیر تکذیب کرد

شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها تصویر شخصی را کنار عکسی از بابک زنجانی منتشر کرده اند و آن را متعلق به رامین ناصر نصیر دانسته بودند که در فیلمی به نام «اختلاس» نقش بابک زنجانی را بازی می‌کند. اما ناصر نصیر با تکذیب این خبر گفت که او فردی نیست که عکسش منتشر شده است.

 

ظاهرا پوشش مداوم دادگاه بابک زنجانی باعث حاشیه‌های جدیدی شده و جدیدترین نمونه همین خبر و عکس است که در نرم‌افزارهای پیام رسان هم دست به دست می‌چرخد. اما ناصر نصیر با تکذیب بازی در چنین فیلمی گفت: « راستش را بخواهید درباره اینکه آیا چنین فیلمی در حال ساخت است یا خیر، من خبری ندارم. اما به هر حال من در این عکس‌ها نیستم و به نظرم این شخص که عکسش منتشر شده، شباهت زیادی هم به من ندارد»

پیش تر اخبار پشت پرده‌ای از فصل دوم سریال «در حاشیه» شنیده بود که در آن شوخی‌هایی با بابک زنجانی انجام شده و این احتمال وجود دارد که این عکس متعلق به سریال «در حاشیه 2» باشد. هنوز اطلاعات دقیق و قطعی درباره اصالت عکس وجود ندارد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir