اشک های الهام چرخنده در برنامه رضا رشیدپور!!
الهام چرخنده بازیگر در برنامه ˝دید در شب˝ رضا رشیدپور حاضر شد و گفت من در دانشگاه کتک هم خورده‌ام اما فیلمی از آن منتشر نشد.

الهام چرخنده در برنامه "دید در شب"

رضا رشیدپور مهمان این برنامه خود را الهام چرخنده بازیگر تلویزیون و سینما معرفی کرد و با توجه به حاشیه‌هایی که درباره او در فیلم‌های منتشر شده، ایجاد شده بود، صحبت کرد.

رشیدپور فیلم منتشر شده از سوی الهام چرخنده را تکان‌دهنده نامید (اینجا) و گفت: آن فیلم با لحن شما برای من تکان‌دهنده بود. با توجه به اینکه شما مادری هستید که با این پوشش مقابل من نشسته‌اید.

چرخنده در مقال مجری پاسخ داد: این فیلم کاملاً بریده شده، در خدمت مردم گذاشته شده است و فکر می‌کنم با هدف مشخصی هم منتشر شده است. در دنیا حجاب چیزی است که همه برای آن احترام قائل هستند، اما من از نظر مردم وصل شدم به رده و گروه و رنگ و حزب خاصی که خودم هم نمی‌دانم این‌ها چه کسانی هستند و چرا با من این گونه می‌کنند شاید بنده را وسیله‌ای برای اهداف سیاسی خود می‌دانند.

او ادامه داد: من و پدر جدم تاکنون پایمان را به دیسکو نگذاشته‌ایم. من و پدر جد بختیاری‌ام هم نمی‌تواند جای خانم گوگوش باشد. چرا من را با یک بیمار اکسیزوفرنی مقایسه کرده‌اند! من می‌خواهم در این جامعه زندگی کنم و من مادر دو پسر هستم.


رضا رشیدپور و الهام چرخندهرضا رشیدپور و الهام چرخنده

 

وی درباره مصاحبه‌ای که معتقد است حرف‌هایش را جا به جا به چاپ رسانده‌اند، گفت: مصاحبه‌ای با من انجام دادند و آن را منتشر کردند، حرف‌هایی که اینجا نمی‌خواهم بگویم. در اعتراض به آن مصاحبه که من کردم، گفتند، ببخشید اشتباه شده. تحریریه ما شرایط مناسبی نداشته است.

چرخنده در حالی که بغض کرده بود، ادامه بیان کرد: من به حجاب پناه آوردم. هر کسی دو هزار تومان به من داده، سه هزار تومان از من گرفته است. من ناموس شیعه‌ام. اگر یک روزی از این درها و این مرزها دشمن وارد شود، ما باید به تک‌تک شما تکیه کنیم.

وی در پایان گفت: من جای مامان شما هستم، پسرم امیرشایان، روحیه خوبی ندارد. الان فکر نکنند که تلویزیون‌های خارج از ایران می‌توانند از حرف‌های من سوءاستفاده کنند، در دانشگاه فیلمی دارم که حمله کرده‌اند من و مادرم را کتک بزنند اما من این فیلم‌ها را ارائه نداده‌ام. من هر کاری کردم برای قبلم کردم و با خدا زندگی‌ام را بسته‌ام. برادرم دو سال است چادر سرم کرد. من اشکم را نمی‌گذارم اجنبی‌ها ببینند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir