مهناز افشار, نگار جواهریان و طناز طباطبایی در یک فیلم؟!
بر اساس شنیده‌ها کاهانی قصد دارد «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» را از اول دی کلید بزند.نام افشار، طباطبایی و جواهریان برای بازی در فیلم عبدالرضا کاهانی مطرح شده است.

سه هنرمند زن در فیلم "ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا"

مهناز افشار، طناز طباطبایی و نگار جواهریان گزینه‌های اصلی عبدالرضا کاهانی برای بازی در فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» هستند. اما علاوه بر آن که هنوز قراردادی امضا نشده، حضور این سه بازیگر در فیلم جدید کاهانی به دلیل روزهای شلوغ تولید فیلم در پاییز و زمستان با چالش‌های دیگری هم مواجه است.

کاهانی بعد از بازگشت از فرانسه، تدارک تولید این فیلم را همزمان با کامل کردن فیلمنامه پیش می‌برد. حضور سه بازیگر مشهور زن در این فیلم قطعی به نظر می‌رسد، اما شاید تولید فیلم به تاخیر بیافتد. این در حالی‌ست که سعید خانی تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید: «حضور این سه بازیگر در فیلم جدید آقای کاهانی قطعی نیست چون هنوز قرار‌داد رسمی با آنها امضا نشده است.»

خانی زمان آغاز فیلمبرداری «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» را منوط به کامل شدن فیلمنامه می‌داند: «هنوز نگارش این فیلمنامه تمام نشده است و آقای کاهانی به تازگی به ایران بازگشته است.»

اما بر اساس شنیده‌ها کاهانی قصد دارد «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» را از اول دی کلید بزند.نام افشار، طباطبایی و جواهریان در حالی برای بازی در فیلم عبدالرضا کاهانی مطرح شده است که جواهریان قرار است به زودی برای بازی در فیلم «نگار» مقابل دوربین رامبد جوان قرار بگیرد.

طناز طبابایی هم که به تازگی برای بازی در فیلم «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی قرارداد امضا کرده و از سوی دیگر مهناز افشار هم چند روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام از حضور خود در فیلم «خانه ای در خیابان 41» حمید نعمت الله که پیش‌تر «مینا» نام داشت، خبر داد و رسیدن این فیلم به جشنواره سی و چهارم را تایید کرد.

با توجه به قراردادهایی که افشار، طباطبایی و جواهریان برای بازی در سه فیلم یاد شده منعقد کردند، باید دید عبدالرضا کاهانی چگونه می‌تواند اولین بازیگران انتخابی‌اش را برای بازی در فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» کنار یکدیگر قرار دهد. او به دلیل تولید سریع فیلم‌هایش شهرت دارد، اما به نظر می‌رسد این بار تداخل زمانی پروژه‌ها طوری‌ست که یا باید فیلمبرداری فیلمش را عقب بیاندازد یا به فکر بازیگران دیگری برای فیلمش باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : iconema.ir