با مهران غفوریان در پشت صحنه درحاشیه +تصاویر جدید
مهران مدیری در حال تصویربرداری سریال «در حاشیه 2» است که نیمی از سریال ضبط شده است.

گزارش پشت صحنه سریال مهران مدیری

بعد از حرف‌ها و خنده‌هایی که درحاشیه 1 به روی لب‌ها آورد، مهران مدیری و گروهش این روزها مشغول ضبط سری دوم این مجموعه هستند.

 

ما هم به بهانه این موضوع برای اطلاع از جریان ساخت این مجموعه به آن‌ها سر زدیم، فضای جذابی داشت. اردوگاهی قلعه‌مانند که در انتهایی‌ترین خیابان وزارت امور خارجه قرار داشت. قلعه‌ای پر از اتاق که هر کدام عنوانی برای خود داشت. مثل اتاق ملاقات، اداره، رئیس، سلول‌های انفرادی با  درب‌های رنگی، همچنین اتاق بازجویی، غذاخوری، بهداشت از دیگر فضاهای این اردوگاه بود. نکته‌ دیگری که به چشم می‌آمد لباس آبی‌رنگ خلافکاران این اردوگاه بود. لباسی که به گفته سرپرست طراح لباس طراحی آن بر عهده خود مهران مدیری بوده است.


عکس پشت صحنه درحاشیه -1

 عکس پشت صحنه درحاشیه -1

تا به حال حدود نیمی از سریال ضبط شده است. زمانی که برای تهیه گزارش به پشت صحنه رفتیم گروه «در حاشیه» در حال ضبط سکانس مربوط به ملاقات زندانی‌ها با خانواده‌های خود بودند. در این سکانس مهران غفوریان (بهروز) با پدرزن خود ملاقات داشت که دیالوگ‌هایی میان آنها رد و بدل شد:


مهران غفوریان: چی؟! چی می‌گید آقاجون! امکان نداره من زنمو طلاق بدم. اصلاً شما مشکلتون با من چیه، من که تو زندان هستم با کسی کاری ندارم.

پدرزن: مشکل من این است که دامادم تو زندان است. آبروی منو تو تمام فامیل بردی.

 

عکس پشت صحنه درحاشیه -2عکس پشت صحنه درحاشیه -2

 

مهران غفوریان: خیلی ببخشیدا من دست‌بوس شما هستمغ ولی این پنبه را از گوشتون دربیارید که من زنمو طلاق بدم.

پدرزن: طلاق دخترمو می‌گیرم، فکر همه جاشو کردم.

مهران غفوریان: بالاخره من یه روزی آزاد می‌شم از اینجا میام بیرون، اونوقت پشیمون می‌شید.


عکس پشت صحنه درحاشیه -3

 عکس پشت صحنه درحاشیه -3

 

در قسمتی از پشت صحنه پروین قائم مقامی حضور داشت که در حال خواندن دیالوگ‌های خود برای حضور در سکانس های بعدی بود.

ما برای گفتگو با دیگر عوامل سریال با وفا ملک‌زاده به اتاق طراح گریم رفتیم و در آنجا این گریمور گفت: همان‌طور که می‌دانید تعدادی از بازیگران که در فاز اول در بیمارستان بودند، طبق روال داستان دستگیر شده‌اند و به اردوگاهی می‌‌آیند. همچنین شخصیت‌هایی در سری جدید اضافه شده است. سعی کردیم بیشتر شبیه خلافکاران شوند؛ اما بیشتر گریم‌ها رئال هستند.


عکس پشت صحنه درحاشیه -4

 عکس پشت صحنه درحاشیه -4

 

هر گریم یک خصوصیت و جذابیتی دارد و گریم نیما فلاح در سریال «در حاشیه» متفاوت است. ان‌شاءلله سریال «در حاشیه» مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن مأمور می‌شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه‌اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود و ... .

داستان در فاز اول با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.



عکس پشت صحنه درحاشیه -5

 

 

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.


عکس پشت صحنه درحاشیه -5

 عکس پشت صحنه درحاشیه -5

بازیگران:
سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرالله رادش، نیما فلاح، سروش جمشیدی

 

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان‌بابایی، مهدی دانایی‌مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، علی شجاعی کاشانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهدی فریضه، مهبد قناعت‌پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علیوجه، بابک کمانگیر، محمد گل‌محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سیدصالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نورمحمد، علی ولیانی.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir