عینک بازیگر شهرزاد سوژه شد!!
سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی این روزها در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و تاکنون هفت قسمت از آن به منازل آمده است.

مصطفی زمانی از گریمش در سریال شهرزاد گفت

این سریال روایتی عاشقانه دارد که داستان آن همزمان با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ آغاز می شود. مصطفی زمانی در این سریال نقش فرهاد را دارد که به دنبال ازدواج با شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی است ولی اتفاقاتی که رخ می‌دهد مانع ازدواج آنها می‌شود.

یکی از چالش هایی که بازی مصطفی زمانی در این سریال ایجاد کرده است حرکت او برای میزان کردن عینکش در موقعیت های مختلف است که سوالاتی را هم برای مخاطبان مطرح کرده است.

زمانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا میزان کردن عینک روی صورتش بخشی از تعریف نقش و تیک‌های شخصیت است؟ گفت: من از عوامل تیم تولید عذرخواهی می کنم اما آن عینک برای من بزرگ بود و روی صورتم نمی‌ایستاد به همین دلیل دایما ناگزیر بودم آن را بالا ببرم.

وی با تاکید بر اینکه قرار نبوده است جابجا کردن عینک روی صورت بخشی از رفتار شخصیت فرهاد باشد، بیان کرد: البته در بعضی از موقعیت ها مانند فکر کردن قرار بود این اکت باشد که فکر می کنم کاملا برای مخاطب مشخص است و بیننده متوجه می شود، اما مثلا در زمانی که شخصیت را در بحبوحه درگیری ها دستگیر می کنند دیگر قرار نبود این اکت را داشته باشم و مشکل از همان بزرگ بودن قاب عینک برای صورتم بود.


مصطفی زمانی در شهرزادمصطفی زمانی در شهرزاد

 

بازیگر سریال «شهرزاد» در پاسخ به اینکه چرا عینکی مناسب وی تهیه نشده بود، اظهار کرد: این مشکل مطرح شد اما فکر می کنم فرم عینک به گونه ای بود که نمی توانستیم کاری بکنیم.

زمانی با اشاره طنز عنوان کرد: این عینک به مرور حتی مثل کفش جا باز می کرد و بزرگ تر می شد.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، جمشید هاشم پور، ابوالفضل پورعرب، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی و فریبا متخصص از جمله بازیگران سریال «شهرزاد» هستند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com