علت توقف پخش برکینگ بد در کنار سریال شهرزاد!
همزمان با توزیع قسمت‌های ابتدایی سریال «شهرزاد»، قسمت‌هایی از سریال تحسین‌شده «برکینگ بد» نیز به خریداران هدیه داده شد، اما پس از عرضه قسمت هفتم، این اتفاق متوقف شد.

مجوز برکینگ بد صادر نشده است

مجری روابط عمومی و تبلیغات «شهرزاد» درباره‌ی علت متوقف شدن توزیع مجموعه «برکینگ بد» (breaking bad) که به همراه مجموعه «شهرزاد» در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت، توضیحاتی را ارائه داد.

علیرضا عاشوری گفت:‌ مجوز عرضه فصل دوم این مجموعه هنوز صادر نشده است و پس از صدور مجوز به صورت جداگانه‌ای توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد ارائه خواهد شد؛ بنابراین مخاطبان در صورت نیاز می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

وی در پایان یادآور شد: از ابتدا قرار بود فقط فصل اول این مجموعه به عنوان هدیه کنار مجموعه «شهرزاد» توزیع شود.

بنابر این گزارش، سریال «برکینگ بد» برنده جایزه‌های متعددی در جشنواره‌های امی و گلدن گلوب بوده است.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی و سرمایه‌گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان پروژه سریالی در بخش خصوصی کشور، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می شود.

 

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir