هفتمین جشن امضای شهرکتاب آنلاین با مهدی غبرایی
علاقه‌مندان فرصت دارند از شنبه 28 آذر تا 11 دی ۹۴، کتاب‌های نویسندگان بزرگی چون ارنست همینگوی، ویرجینیاوولف، هاروکی موراکامی، و.س.نایپل، دوریس لسینگ، رومن گاری و .. را از طریق شهرکتاب آنلاین خریداری کنند.

کتاب های مورد علاقه تان را با امضای مهدی غبرایی بخرید

شهرکتاب آنلاین جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «مهدی غبرایی» را از روز شنبه 28 آذر برگزار کرده است و تا 11 دی‌ می‌توانید ترجمه‌های غبرایی را با تخفیف ویژه از شهر کتاب آنلاین تهیه کنید.

علاقه‌مندان فرصت دارند از شنبه 28 آذر تا 11 دی ۹۴، کتاب‌های نویسندگان بزرگی چون ارنست همینگوی، ویرجینیاوولف، هاروکی موراکامی، و.س.نایپل، دوریس لسینگ، رومن گاری، ژوزه ساراماگو، کازوئو ایشی‌گورو و راینر ماریاریلکه را با امضای مهدی غبرایی، مترجم این آثار، از طریق شهرکتاب آنلاین (shahreketabonline.com) خریداری کنند.

مهدی غبرایی در سال ۱۳۲۴ در لنگرود به دنیا آمد. دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در لنگرود گذراند. در سال ۱۳۴۷ از دانشگاه تهران در رشته‌ی علوم سیاسی لیسانس گرفت و از سال ۱۳۶۰ به‌طور حرفه‌ای به کار ترجمه‌ی ادبی پرداخت. تاکنون بیش از 30 کتاب با ترجمه‌ی غبرایی منتشر شده است. مشت‌مالچی عارف، گزیده‌ای از قصه‌های ازوپ و سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سرگشتگی، از تازه‌ترین کتاب‌های این مترجم باسابقه است.


ghabraee_-_copy.jpgفروشگاه اینترنتی شهرکتاب

 

خیابان میگل، خانه‌ای برای آقای بیسواس، ساعت‌ها، دفترهای مالده لائوریس بریگه، داشتن و نداشتن، ترانه‌های شبانه، کتابخانه‌ی عجیب، تعقیب گوسفند وحشی، کافکا در کرانه، گربه‌های آدم‌خوار، سرزمین عجایب بی‌رحم و ته دنیا، پس از تاریکی، هزار خورشید تابان، ندای کوهستان، بادبادک‌باز، میعاد در سپیده‌دم، لیدی‌ال، کوری، موج‌ها، فرزند پنجم و بن در جهان، عنوان برخی از کتاب‌های غبرایی در جشن امضای شهرکتاب آنلاین است.

شهرکتاب آنلاین، پیش‌تر جشن امضای کتاب‌های سیدعلی صالحی، لیلی گلستان، یوسف علیخانی، بلقیس سلیمانی، علیرضا روشن و منصور ضابطیان را نیز برگزار کرده که با استقبال فراوان مواجه شده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فروشگاه اینترنتی شهرکتاب