سلفی پژمان جمشیدی و پیمان قاسمخانی در پشت صحنه!
جمشیدی یک سلفی در آخرین مرحله دورخوانی فیلمنامه این فیلم گرفته و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته که اسم این فیلم بعد از دوبار تغییر هنوز مشخص نیست

آخرین خبرها از پلیس بازی پیمان قاسمخانی

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر فعلی تلویزیون و تئاتر از پایان مرحله‌ی دورخوانی فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی خبرداده که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده‌است.

 

این فیلم نخستین فیلمی است که قاسم‌خانی به عنوان کارگردان مقابل دوربین می‌برد و در آن بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

پس از پخش سریال «پژمان» گفته شد که پیمان قاسم‌خانی نویسنده این سریال در حال فراهم سازی مقدمات فیلمی با همین نام و با حضور پژمان جمشیدی است. اما بعدها هم نام این فیلم تغییر کرد و هم ماجراهایش.


بازیگران پلیس بازیبازیگران پلیس بازی

 

پیمان قاسم‌خانی که تا به حال به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگر در سینما فعالیت کرده، در حوزه‌ی کمدی قلم می‌زند و این فیلم هم چنین حال و هوایی دارد.

جمشیدی یک سلفی در آخرین مرحله دورخوانی فیلمنامه این فیلم گرفته و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته که اسم این فیلم بعد از دوبار تغییر هنوز مشخص نیست و روز یکشنبه 29 آذر نام آن اعلام می‌شود.


سلفی پژمان جمشیدی
سلفی پژمان جمشیدی

 

روز سه شنبه فیلمبرداری فیلم کلید می‌خورد، جمشیدی نوشته:« شک ندارم که تجربه‌ی دوباره با سام و بازی برای پیمان قاسم‌خانی و هیجان همبازی شدن با حمیدخان فرخ‌نژاد، لحظات فوق‌العاده‌ای را برایم می‌سازد.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir