ملاقات رییس صدا و سیما با محمدعلی کشاورز
محمد علی کشاورز از زحمات رییس سازمان صداوسیما به پاس تلاش‌های وی در راستای پیشرفت و توسعه و تولید برنامه‌های اثربخش قدردانی کرد.

توصیه محمدعلی کشاورز به جوانان

محمد سرافراز به همراه معاون سیما و مدیر کل روابط عمومی صداوسیما در شب میلاد با سعادت پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) به ملاقات محمد علی کشاورز رفتند و از زحمات بی دریغ و خلق آثار بی بدیل این بازیگر پیشکسوت قدردانی کردند.

در این دیدار محمد علی کشاورز نیز از زحمات رییس سازمان صداوسیما به پاس تلاش‌های وی در راستای پیشرفت و توسعه و تولید برنامه‌های اثربخش قدردانی کرد.


محمدسرافراز و محمدعلی کشاورزمحمدسرافراز و محمدعلی کشاورز

 

وی همچنین توصیه‌ای هم به جوانان فعال در حال ورود به عرصه سینما و تلویزیون گفت: بازیگر در اولین قدم باید با افکار و فرهنگ‌های ملی کشور آشنایی داشته باشد تا بتواند در ایفای نقش خود مثبت ظاهر شود و اینگونه است که بازی ماندگاری خواهد داشت.

کشاورز برای مثال به بازی خود در سریال «پدرسالار» اشاره کرد و گفت: بازیگر باید با محتوا و معنای نقش خود ارتباط برقرار کند وگرنه مخاطب هم با تماشای تلاش آنها ارتباطی برقرار نخواهد کرد.

رییس سازمان صداوسیما در این دیدار برای محمد علی کشاورز آرزوی سلامت روز افزون و توفیق الهی کرد و از اینکه در چنین شب میمون و مبارکی به دیدار این بازیگر پیشکسوت نایل شد، ابراز مسرت و شادمانی قلبی کرد.

پورمحمدی، معاون سیما هم در این دیدار برای محمد علی کشاورز آرزوی سلامتی و بهبود احوال عمومی کرد.

رییس سازمان صداوسیما در پایان با اشاره ایفای نقش کشاورز در سریال «پدرسالار» خاطرنشان کرد: بسیاری از فیلم ها و آثار وی قابلیت بارها پخش را دارند و هیچگاه مخاطب خود را از دست نمی دهد؛ زیرا بازی‌های استاد کشاورز از لحاظ محتوا و معنا اثربخش و تاثیرگذار و همیشه پرمخاطب است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir