ماجرای دیدار اتفاقی رضا رشیدپور و ضرغامی در خیابان!
رضا رشیدپور که این روزها برنامه «دید در شب» را در شبکه‌ اینترنتی منتشر می‌کند، درباره دیدار اتفاقی اش با سید عزت‌الله ضرغامی نوشت.

روایت رضا رشیدپور از ملاقات با عزت الله ضرغامی

رضا رشیدپور از دیدار اتفاقی‌اش با سیدعزت الله ضرغامی خبر داد و بخشی از مطالبی که بین این دو درباره کانال تلگرامی خمیازه مطرح شد را نقل کرد.

کانال تلگرامی خمیازه به تازگی توسط رییس پیشین سازمان صداوسیما راه‌اندازی شده است و گذران صحیح اوقات فراغت، طنز و گپ‌وگفت غیررسمی و شاد و دانستنی‌های عمومی و هنری از جمله محتوای آن عنوان می‌شود.


رضا رشیدپور، مجری سابق تلویزیون هم که این روزها برنامه «دید در شب» را در شبکه‌ اینترنتی منتشر می‌کند، درباره دیدارش با سید عزت‌الله ضرغامی (عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی) با انتشار عکسی سلفی از خودشان نوشت:

«من و رییس
کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که صدایی گرم و آشنا شنیدم. رییس بود. با انرژی و لبخند مشغول پیاده‌روی. مشغول صحبت شدیم و یاد خاطره‌های دور کردیم. از «صبح بخیر ایران» تا «مثلث شیشه‌ای». شاید نقدهای صریح من به ایشان را یادتان باشد، اما همیشه گفته‌ام که شخصیت حقیقی مهندس ضرغامی را از هویت مدیریتی ایشان جدا می‌دانم. رییس فوق‌العاده خوش اخلاق و متواضع است. این را بسیاری از همکاران من هم تایید می‌کنند.

خلاصه این که از هر دری سخنی به میان آمد. مخصوصا فضای مجازی. خوشحال شدم که «دید در شب» را می‌بینند و گفتند که با قدرت ادامه بدهید.

موضوع کانال تلگرامی خمیازه را مطرح کردم. با اشتیاق و علاقه فایل‌ها و متن‌هایی که برای امروز آماده کرده بودند را نشانم دادند و گفتند که کانال خمیازه همان شبکه نسیم است اما با مدیریت خصوصی!

حرف‌های دیگری هم زدیم که شاید راضی نباشند به انتشارش. اما برای اعلام رسمی مدیریت خمیازه توسط ایشان، اجازه گرفتم.»

رشید‌پور چندی پیش در گفت‌وگویی گفته بود: من همیشه خودم را نیروی صداوسیما و فرزندی از دایره هنرمندان این مجموعه می‌دانم؛ هر وقت هم لازم باشد با کمال میل در صداوسیما کار خواهم کرد.


عزت الله ضرغامی و رضا رشیدپورعزت الله ضرغامی و رضا رشیدپور


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir