پسر خسرو شکیبایی هم وارد سینما شد! +عکس
پسر خسرو شکیبایی : باز بارانی ها به سراغ من آمدند و برایم حالی خوب به سوغات آوردند و حضور معنوی در کنار کسانی که به انسانیت فکر می کنند برایم آرامش بخش است.

پوریا شکیبایی در فیلم "باز باران"

فرزند خسرو شکیبایی با صداپیشگی در فیلم «باز باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهداى سلول های بنیادی اولین حضور سینمایی خود را در یک فیلم تجربه می کند.

پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی درباره آغاز فعالیت سینمایی اش و چگونگی همکاری با عوامل فیلم «باز باران» و موسسه ای با همین نام گفت: باز بارانی ها به سراغ من آمدند و برایم حالی خوب به سوغات آوردند و حضور معنوی در کنار کسانی که به انسانیت فکر می کنند برایم آرامش بخش است.

پوریا شکیباییپوریا شکیبایی

وی با تمجید از امیر حسین محمدخانی نویسنده و کارگردان فیلم ادامه داد: زمانی که پیشنهاد این کار از سوى كارگردان كار به من داده شد با وجود این که در ایران نبودم با كمال میل پذیرفتم چراکه معتقد هستم پیام این فیلم می تواند برای کودکان بیمار این باشد که آنها تنها نیستند، باز هم باران می آید و با خودش زندگی می آورد، چشم خدا به باز بارانی هاست، پس نگران نیستم.

فیلم کوتاه «باز باران» در آذر ماه سال جاری به سفارش موسسه خیریه «باز باران» با حضور بازیگرانی چون سعید داخ، ارسطو خوش رزم، علی عامل هاشمی، مهتاب امین الرعایا، شیما محمدی، الهام فقانی، الناز شاهوردی، شیوا فرجی و... جلوی دوربین رفت و هم اکنون در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است.

موسسه خیریه «باز باران» از سال ١٣٥٨ تاكنون در زمینه حمایت از كودكان مبتلا به بیمارى نقص ایمنى اولیه، كودكان بى سرپرست و بد سرپرست فعالیت مى کند.

related-icon-1_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : اعتیاد خسرو شکیبایی و حواشی زندگی خصوصی مسعود کیمیایی در "از شما چه پنهان"!!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com