اعتراض همسر سلحشور از لو رفتن عکس‎های مخفیانه او
همسر سلحشور : به دلیل اتفاقی که افتاده و چنین عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده بیمارستان همسرم را ممنوع ملاقات کرده است تا چنین اتفاقی دیگر نیفتد.

همسر سلحشور: خدا را خوش نمی آید این عکس ها را پخش کنید

همسر فرج الله سلحشور در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت سلحشور گفت: حال همسرم هنوز تغییری نکرده است. وی ادامه داد: روز گذشته عکس هایی از همسرم با وضعیت بدی که دارد در فضای مجازی منتشر شد و من و فرزندانم از این مسئله بسیار ناراحت هستیم.

 

وی افزود: آیا خدا را خوش می آید که در چنین شرایط بدی که لوله در ریه همسر من گذاشتند و ظاهری دل خراش دارد چنین عکس های از وی به شکل مخفیانه گرفته شود و در فضای مجازی منتشر شود.

 

همسر سلحشور تصریح کرد: به دلیل اتفاقی که افتاده و چنین عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده بیمارستان همسرم را ممنوع ملاقات کرده است تا چنین اتفاقی دیگر نیفتد.

icon_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : درخواست همسر فرج الله سلحشور از مردم!

 

وی در خصوص آخرین وضعیت سلحشور گفت: حال سلحشور خوب نیست برای تنفسش به ریه هایش لوله وصل کرده اند و پزشکان هیچ جوابی نمی دهند فقط باید بر خدا توکل کنیم و صبر کنیم تا ببینیم چه می شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mizanonline.ir