مسعود رایگان دست همسرش رویا تیموریان را روی سن جشنواره فجر بوسید +عکس
مسعود رایگان همراه با ویشکا آسایش جایزه رویا تیموریان تقدیمش کردند و در اقدامی جالب و غیرمنتظره ، مسعود رایگان دست رویا تیموریان را به پاس احترام بوسید . 

مراسم بزرگداشت رویا تیموریان در افتتاحیه جشنواره فجر 34

به گزارش سیمرغ در آخرین بخش از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 34 ویشکا آسایش برای تقدیر از رویا تیموریان به روی صحنه آمد و رویا تیموریان نیز به همراه همسرش مسعود رایگان بر روی صحنه آمدند.

مسعود رایگان و رویا تیموریان در جشنواره فیلم فجر -1

 مسعود رایگان و رویا تیموریان در جشنواره فیلم فجر 

رویا تیموریان پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من بارها در این سالن نمایش های درخشانی را بازی کردم اما در این مراسم ها صحبت کردن خیلی سخت می‌ شود و جالب است بدانید که وقتی اعلام شد قرار است برای من بزرگداشت بگیرند، برخی از دوستان به دخترهای من (درنا و دنیا) زنگ زده بودند و جویای حال من شده‌ بودند زیرا فکر می‌ کردند حتما برایم اتفاقی افتاده است که قرار است چنین برنامه‌ ای را برای من بگیرند. 


رویا تیموریان در جشنواره فیلم فجر

رویا تیموریان در جشنواره فیلم فجر


او سپس گفت: از همه کسانی که در پروژه های مختلف حتی آب و چای به من دادند تا کسی که در راس امور بود، تشکر می کنم. از استادانم سمندریان، رفیعی و رکن الدین خسروی. از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد تشکر می‌ کنم که در مقابل بی‌ احترامی‌ هایی که به بانوی سینمای ایران فاطمه معتمدآریا شد، واکنش نشان داد و از همسرم و دخترهای نازنینم درنا و دنیا بسیار تشکر می‌ کنم. 


بوس مسعود رایگان بر دستان رویا تیموریان

 بوس مسعود رایگان بر دستان رویا تیموریان

 

سپس احسان کرمی از مسعود رایگان خواست تا اگر صحبتی دارد پشت میکروفن بیاید.او گفت: رویا تیموریان عاشق زندگی است، عاشق مردم است فارغ از رنگ پوست و نژاد. عاشق حرفه‌ اش،سینما و تئاتر است. رویا حقیقتی شاد در زندگی من است که باعث شده من قد بکشم و سر بر بالینش بگذارم.

سپس مسعود رایگان همراه با ویشکا آسایش جایزه رویا تیموریان تقدیمش کردند و در اقدامی جالب و غیرمنتظره ، مسعود رایگان دست رویا تیموریان را به پاس احترام بوسید . که این حرکت مسعود رایگان با تشویق زیاد تماشاگران همراه شد.

 


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات