رکورد شکنی فیلم من سالوادور نیستم با فروش 5 میلیارد تومانی!!
درحالی که کمتر کسی با توجه به اکران فیلم های موفق جشنواره فیلم فجر, انتظار زیادی از فیلم من سالوادور نیستم, نداشت, اما این فیلم همچنان خوب می فروشد!

آمار فروش من سالوادور نیستم

' من سالوادور نیستم ' که از اوایل اسفندماه و در زمانی روی پرده رفت که کمتر پخش کننده ای جرأت اکران فیلم داشت، از همان روزهای آغازین فروش فوق العاده ای داشت و این فروش همچنان ادامه دارد تا جایی که بعد از گذشت یک ماه از اکران این فیلم، رقم فروش 5 میلیارد را رد کرد.
 
استقبال از 'فیلم من سالوادور نیستم ' علاوه بر تهران در شهرستانها هم ادامه دارد و بسیاری از سینماهای شهرهای دور از پایتخت نیز این فیلم را در برنامه اکران خود قرار داده اند.
اولین جمعه سال جدید نه  فقط تعدادی از پردیس های سینمایی تهران برای "من سالوادور نیستم " سانس فوق العاده گذاشتند که فروش فیلم در شهرستانها هم فوق العاده بود.
 
"من سالوادور نیستم " در روز جمعه در مشهد 45 میلیون تومان، در کرج 40 میلیون تومان، در اصفهان 25 میلیون تومان، در شیراز 25 میلیون تومان و در ساری 10 میلیون تومان فروش داشته است.
این فروش بی سابقه بخصوص در شهرستانها و تقاضای بالای سینماداران شهرستانها برای اکران این فیلم پیش بینی امتداد اکران اثر حداقل تا یک ماه آینده را می دهد.

"من سالوادور نیستم" ساخته منوچهر هادی با پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی در تهران و شهرستانها روی پرده است


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : donyayecinema.ir