ابتلای عباس کیارستمی به سرطان روده؟!
روز گذشته اخبار متعددی از وضعیت جسمانی عباس کیارستمی منتشر شد و حتی در برخی از خبرها اعلام شده بود که کیارستمی به سرطان مبتلا شده است!

بیماری عباس کیارستمی

در حالی که برخی رسانه‌ها از کسالت عباس کیارستمی نویسنده و کارگردان سینما و بستری شدن وی در بیمارستان خبر داده بودند جدیدترین خبرها از وضعیت عمومی وی حاکی از آن است که کسالت برطرف شده است.
حال عمومی کیارستمی رضایت‌بخش است و این هنرمند کشورمان دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

عباس کیارستمی از هنرمندان پیشکسوت ایرانی است که در جهان نیز با فیلم‌ها و عکس‌هایش شناخته می‌شود.

این درحالیست که روز گذشته مصاحبه ای منتشر شده بود که در آن فریدون جیرانی اعلام کرده بود که ممکن است کیارستمی به سرطان روده مبتلا شده باشد! انتشار همین خبر با واکنش فریدون جیرانی همراه شده است.

فریدون جیرانی کارگردان سینما با تاکید بر اینکه گفتگویی که یکی از رسانه‌ها با وی منتشر کرده و به نقل از وی درباره آخرین وضعیت بیماری عباس کیارستمی اطلاع‌رسانی کرده مورد تاییدش نیست گفت: شنیده‌های من حاکی از آن است که حال آقای کیارستمی خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
وی افزود: قطعا دقیق‌ترین اطلاعات از وضعیت عباس کیارستمی را می‌توان از خانواده وی پرسید و بنده هم مطلبی که به نقل از من در یکی از سایت‌ها منتشر شده تایید نمی‌کنم و درباره بیماری آقای کیارستمی هم منابع موثق باید نظر بدهند نه من.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com