منتظر سریال ماه تی تی با بازی رضا عطاران و مهناز افشار باشید
داوود میرباقری به زودی سریالی با نام ماه تی تی را خواهد ساخت در رضا عطاران و مهناز افشار در آن حضور خواهند داشت.

ساخت سریال ماه تی تی

بعد از موفقیت سریال «شاهگوش» در شبکه خانگی داوود میرباقری مینی سریال «دندون طلا» را براساس نمایشنامه ای از خودش برای این شبکه تولید کرد؛ این سریال که در سال جاری وارد شبکه خانگی شد از جمله محصولات پرمخاطب این شبکه بود و موفقیتی دیگر را برای میرباقری و تیمش رقم زد.

میرباقری بلافاصله بعد از فراغت از تولید «دندون طلا» مقدمات تولید سریالی دیگر را برای شبکه خانگی فراهم کرده است. سریالی که «ماه تی تی» نام دارد و طرح ابتدایی آن را میرباقری سالها پیش از این و بعد از ساخت کمدی «آدم برفی» نوشته اما فرصت ساخت سریال به دلیل تکیه فراوان آن بر جلوه های ویژه فراهم نشد و این چنین شد که این طرح دو دهه ای مسکوت ماند تا امسال که بالاخره مقدمات تولید آن فراهم شد.

داستان یک مرزبان

«ماه تی تی» داستان خیالی یک مرزبان ایرانی را روایت می کند که در بحبوحه حمله مغول به ایران و فرار سلطان محمد خوارزمشاه درگیر اتفاقات مختلفی می شود؛ اتفاقاتی که ناگاه به حرکت او در بُعد چهارم ماده یعنی زمان منجر شده و فرودش در روزگار معاصر را موجب می شود.
با آمدن «ماه تی تی» به روزگار معاصر او تناقضهای رفتاری ایرانیان را مشاهده می کند؛ تناقضاتی که گویا از صدها سال پیش تاکنون نسل به نسل منتقل شده است و همین تناقضات است که بار طنز کار را شکل می دهد.


حضور عطاران در این کار

پیشتر از حضور رضا عطاران بازیگر پولساز سالهای اخیر به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال صحبت شده بود و گویا نقش مکمل او را هم مهناز افشار بازی خواهد کرد.


بخش عمده فیلمنامه نوشته شده

رسول نجفیان که در سالهای اخیر یکی از اعضای گروه ثابت داوود میرباقری بوده و در «شاهگوش» هم به عنوان کارگردان دوم فعالیت می کرد و در «ماه تی تی» هم به عنوان بازیگر حاضر خواهد بود درباره تازه ترین وضعیت تولید این پروژه گفت: این روزها نگارش فیلمنامه با همکاری آزاده محسنی و الهه میرباقری و نظارت دقیق داوود میرباقری در حال انجام است. بخش عمده فیلمنامه نوشته شده  و بخشهای باقیمانده در روزهای آتی نوشته خواهد شد.
وی درباره زمان آغاز فیلمبرداری این پروژه بیان داشت: انشاءا.. بعد از عید کار کلید خواهد خورد و اگر همه چیز مطابق برنامه باشد فکر می کنم اولین سکانسها اردیبهشت ماه فیلمبرداری شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farhangohonar.ir