موضوعی که صحبت کردن درباره آن برای بازیگر زن زیبای هالیوودی راحت نیست!
اسکارلت جوهانسون بازیگر زیبای هالیوودی نسبت به اختلاف دستمزد بازیگران زن و مرد در هالیوود واکنش نشان داد.

واکنش اسکارلت جوهانسون به اختلاف دستمزد بازیگران

اسکارلت جوهانسون آخرین بازیگر زنی است که درباره اختلاف دستمزد بازیگران زن و مرد هالیوود سخن گفته است.

جوهانسون در جریان تبلیغ برای دو فیلم جدیدش «کتاب جنگل» و «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» گفت که صحبت درباره موضوع اختلاف دستمزد بازیگران زن و مرد باعث ناراحتی او می‌شود.
بازیگر «درود بر سزار» در این باره گفت : «من خیلی خوش‌اقبال هستم، من درآمد بالایی دارم و افتخار می‌کنم که بازیگر زنی هستم که به اندازه بسیاری از همکاران مرد خود در این سطح کاری درآمد دارم.» به نظر می‌رسد که نگرانی این بازیگر از آن است که درآمد بالای او صحبت کردن علیه اختلاف دستمزد را دشوار کند.

جوهانسون یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود است. براساس گزارش‌ها او برای بازی در فیلم «شبح درون پوسته‌ها» 17.5 میلیون دلار دستمزد گرفته است.

نظر جوهانسون درباره موضوع اختلاف دستمزد زنان و مردان بازیگر یادآور صحبت‌های جنیفر لارنس در همین رابطه است. لارنس در این باره گفته بود : «خیلی سخت است اگر بخواهم درباره تجربه خودم در این رابطه صحبت کنم چون به راحتی می‌توانم اعلام کنم که مشکل من ربطی به این موضوع ندارد.»
زنان در این عرصه چیزی حدود 85 درصد همکاران مرد خود دستمزد می‌گیرند، و ستارگان زن نیز پس از 34 سالگی با افت محسوسی در دستمزد مواجه می‌شوند در حالی که مردان در 51 سالگی با این مشکل روبه‌رو می‌شوند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir