ادعای عجیب داریوش مهرجویی درباره آهنگ محسن چاوشی
داریوش مهرجویی کارگردان فیلم سنتوری, در ادعایی عجیب گفته است که الهام بخش محسن چاوشی برای ساخت قطعه کجایی فیلمنامه سنتوری 2 بوده است.

حاشیه های قطعه کجایی محسن چاوشی

در حالی که دیروز خبر رسید داریوش مهرجویی به دلیل مشکل سرمایه‌گذار نتوانسته قسمت دوم 'سنتوری' را کلید بزند, امروز این کارگردان  ادعایی عجیب را طرح کرده است.

این ادعا آن است که فیلمنامه 'سنتوری۲' منبع الهام ساخت قطعه معروف چاوشی برای سریال 'شهرزاد' بوده است؛ منظور همان قطعه 'کجایی' است با ترجیع بند : عزیزم کجایی دقیقا کجایی؟

چندی پيش قطعه «كجايی» با صداي محسن چاوشی منتشر و با استقبال مخاطبان موسيقی اين خواننده و آهنگساز مواجه شد.

به گفته مهرجويی اين قطعه موسيقی برگرفته از فيلمنامه «سنتوری، مرد پاييزی» و جزو قطعاتی بوده است كه برای فيلمنامه اين اثر در نظر گرفته شده بود!! مهرجويی در پاسخ به اين سوال باتوجه به اينكه اين قطعه موسيقی پيش‌تر منتشر شده است آيا بازهم امكان همكاری او با چاوشی در اين فيلم وجود دارد.
مهرجویی ضمن ابراز اميدواری از حضور چاوشی در اين فيلم می گويد: «ما خيلی حس‌های مشتركی داريم و حضور او در فيلم و پرداختن به آن حس‌های مشترك اتفاق خوبی است.»


ادعاهای مهرجویی درباره منبع الهام 'کجایی؟' در حالی بیان می شود که چندی پیش محمد امامی تهیه کننده 'شهرزاد' به صراحت از عدم علاقه چاوشی به فضای فیلمنامه 'سنتوری۲' به عنوان اصلی ترین دلیل بر عدم همکاری دوباره میان این دو کارگردان حرف زده بود.
امامی گفته بود: محسن آن کار{سنتوری۲} را دوست نداشت. مثل بازیگری که جزو تاپ تن هاست و دوست ندارد در هر کاری حاضر باشد یعنی نام و نان را با هم یکی نمی کند.

تهیه کننده 'شهرزاد' با رد شایعات مربوط به عدم توافق مالی چاوشی با مهرجویی بیان داشته بود: فکر می کنم کاملا مشخص بود که آنجا {سنتوری۲} چه موضوعیتی وجود داشته و اصلا بحث قیمت و… نبوده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir