خنده های شدید رامبد جوان بخاطر مهران غفوریان!
اجرای جالب و خنده دار مهران غفوریان در برنامه شب گذشته خندوانه, باعث خنده های شدید رامبد جوان شد!

ویژه برنامه خندوانه در روز پدر

در ویژه برنامه شب گذشته خندوانه که به مناسبت تولد حضرت علی (ع) پخش شد, رامبد جوان شادی برنامه را به تمام پدران تقدیم کرد.
در ابتدای برنامه رامبد اعلام کرد که قصد دارند امشب برنامه ویژه ای را با مهمانان ویژه ای برگزار کنند.
پس از صحبت های رامبد جوان, او از شقایق دهقان دعوت کرد که برروی صحنه بیایند.
شقایق پس از تبریک روز پدر, به بیان خاطراتی از پدرش پرداخت که چندسال پیش درگذشته بود.

سپس جناب خان برروی صحنه آمد و بساط پهن کرده بود و به فروش اجناس مختلفی به مناسبت روز پدر پرداخت!در این بخش جناب خان شوخی های جالبی با پدران کرد و گفت یک محموله عظیم کلید کولر سفارش داده تا فرزندان به پدران شان هدیه دهند!!

پس از جناب خان, جوان از اکبر عبدی دعوت کرد که برای اجرای استندآپ برروی صحنه بیاید.
اکبر عبدی که تقریبا 2ماه پیش پدرش را از دست داد, گفت: در این 2 سال آخر که پدرم مریض بود, دیگر ما هیچوقت نان داغ و تازه نخوردیم چرا که کسی نبود نان بگیرد.
در ادامه اکبر عبدی نیز خاطراتی از پدرش را بیان کرد و در ادامه از امیر نوری که همراه او به استودیو آمده بود دعوت کرد. امیر نوری نیز در فرصت کمی که داشت خاطره ای از خودش و مجید صالحی دعوت کرد و به هرماه اکبر عبدی از حاضرین خداحافظی کردند.

در ادامه ویژه برنامه خندوانه, مهران غفوریان با دعوت رامبد جوان برای استندآپ کمدی برروی صحنه حاضر شد و مثل همیشه خاطرات جالبی را بیان کرد که با استقبال و خنده حضار مواجه شد.
در بخشی از خاطراتش مهران به سفری که با امین حیایی و نیما فلاح به ارتفاع 3هزار متری کرده بودند پرداخت که نحوه اجرای صحنه های آن خاطره باعث خنده های شدید رامبد جوان شد.

در انتهای برنامه نیز جوایزی به پیرترین و جوان ترین پدر و همچنین جوان ترین پدربزرگ حاضر در استودیو اهدا شد.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ