حضور گلاره عباسی و لاله اسکندری در خندوانه!
گلاره عباسی و لاله اسکندری دو بازیگر کشورمان شب گذشته جزء مهمانان خندوانه بودند.

گلاره عباسی در خندوانه

«خندوانه» این بار بیشتر از آن که گفتنی باشد دیدنی بود، چرا که از همان ابتدای برنامه بعد از به جا آوردن رسومات همیشگی مثل خنده 30 ثانیه‌ای و تقدیم شادی که به خلیج همیشگی فارس تعلق گرفت، جوان مهمانانی را برای اجرای مسابقات خندوانه‌ای دعوت کرد و از بدو ورود  رقابت میان آن ها آغاز شد.

گلاره عباسی و لاله اسکندری بازیگران سینما و تلویزیون در کنار مریم طوسی و الناز کمپانی که از قهرمانان دو میدانی کشورمان هستند، در برنامه حاضر شدند.
گفتنی است؛ مریم طوسی که قهرمان دو 400 متر است لقب سریع ترین دختر ایران را باعنوان دختر باد به خود اختصاص داده. این ورزشکار طی قرعه‌ای با گلاره عباسی هم گروه شد و کمپانی و اسکندری نیز در یک گروه قرار گرفتند.

در این بین گلاره عباسی از فعالیتش در سریال ماه رمضانی «برادر» به کارگردانی جواد افشار خبر داد و اسکندری هم با پرسش جوان در خصوص طرح دکور «خندوانه» بحث دیواره نگاری را مطرح کرد.
وی که به گفته خودش جزو اولین بانوانی بوده که به سراغ این حرفه رفته، تا کنون حدود 5 هزار کیلومتر از دیوارهای سطح شهر را طی کار با شهرداری نگاشته است.

در ادامه مسابقه با بازی حدس ضرب المثل‌ها با لب خوانی شروع شد و بعد هم مسابقه پیکچنری یا کلمه و عکس ادامه پیدا کرد.

در بخش دیگری از این مسابقات نوبت به دابسمش رسید که طی آن گروه گلاره عباسی و طوسی بعد از دو شکست بردند، همچنین بیست سوالی نیز یکی دیگر از مسابقات شب قبل بود که طی آن شرکت کننده‌ها سعی کردند تا اسامی محمد اصفهانی، ابراهیم حاتمی کیا، پهلوان تختی و پرویز پرستویی را حدس بزنند.

بعد از یک رفت و آمد با مسابقه معلومات عمومی که طی آن در ازای پاسخ به هر سوال توپی دست به دست می‌شد و بازنده کسی بود که توپ نزدش بماند، این ماجرا ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت گروه لاله اسکندری و الناز کمپانی با اختلاف یک امتیاز برنده این دوره شدند.

به این طریق بود که «خندوانه» دیگری با ابراز امیدواری اسکندری برای ساخت بیشتر برنامه های این چنینی، اعطا نیمی از جایزه کمپانی به موسسه محک، آرزوی دلشادی برای همه توسط مریم طوسی و باقی ماندن صلح و امنیت برای کشور و خنده برای مردم توسط گلاره عباسی به پایان رسید.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir