قهرمان لیگ برتر به خندوانه آمد!
رامبد جوان در برنامه شب گذشته خود از اعضای تیم استقلال خوزستان دعوت کرده بود و مهمان اصلی برنامه عبدالله ویسی سرمربی این تیم بود.

عبدالله ویسی در خندوانه

رامبد جوان این بار «خندوانه» را به بهانه نزدیک شدن به سالروز میلاد حضرت قائم(عج) با یاد ایشان آغاز کرد. وی این روز را روزی خواند که دل هایمان را آب و جارو می کنیم و با یادآوری خوبی ها و بدی هایمان، یادمان می آید که چه طور باید آدم های خوبی باشیم تا اتفاقات نیکی چون پیچیدن بوی نرگس در این شهر شلوغ رخ دهد.

پس از تبریک این عید، هوشنگ که گویا یکی از طرفداران رامبد است به صورتی تلفنی روی خط آمد و در بخشی از حرف هایش به جوان گفت که چاق و 4G شدی چون پهنای باندت رو به افزایش رفته.
جوان در بخش دیگر که نوبت به مهمانان رسیده بود با مقدمه ای به اعضای تیم استقلال خوزستان تبریک و خوش آمد گفت و بعد هم از عبدالله ویسی سرمربی این تیم دعوت به حضور کرد. وی همچنین خودش را بی استعدادترین موجود در زمینه فوتبال خواند ولی بابت حضور این تیم ابراز خوشحالی کرد.

ویسی در قسمتی از گفتگویش عنوان کرد که وقتی می بازد ناخن هایش را می خورد و الان حدود 3 هفته است که به خاطر بردشان این کار را نکرده است.
در ادامه یکی از مسئولین این باشگاه اعلام کرد که ویسی در سال های آتی هم در استقلال خوزستان می ماند. او همچنین از غالب شدن بر تیم هایی با قراردادهای بالای بیست و چند ملیاردی، با مبلغی به اندازه حدود 4 میلیارد و خورده ای ابراز خرسندی و افتخار کرد.

صحبت از اعضا تیم و اجرای حرف هایی که بین دونیمه بازی در رختکن مطرح شد از بخش های دیگری بود که توسط ویسی صورت گرفت.
جناب خان هم پس از یک رفت و آمد با خوشحالی وارد شد و خطاب به ویسی گفت: "ما دو تا گوآردیولا داریم یکی پپ گواردیولا ست که الکی است و آن یکی عبگواردیولاست که الان روبه روی شما نشسته و اصل است."
وی همینطور از علاقه مساویش به فجرسپاسی شیراز و صنعت نفت خوزستان تعریف کرد و یک شعر  هم در این مورد سرود.

در ادامه جوان به عبدالله ویسی خبرداد که «خندوانه» هم یک تیم تشکیل داده که قصد دارد اولین بازی رسمیش را با خوزستانی ها در یک سالن انجام دهد. او سپس از آنالیزورهای تیم دعوت کرد تا توضیحاتی در خصوص نحوه بازی بدهند که بین صحبت ها یکی از آنالیزورها قهر کرد و رفت.

جناب خان هم در این بین از مسئولین خواست تا به فکر تیم های شهرستانی هم باشند و به آن ها پول و فضا بدهند.
وی این آرزو را باردیگر در پایان برنامه هم مطرح کرد و این «خندوانه» را به پایان رساند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir