روز و ساعت دقیق پخش برنامه ماه عسل 95
برنامه پرطرفدار ماه عسل از روز دوشنبه پخش خود را آغاز کرده و به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

آغاز پخش برنامه ماه عسل 95

در حالی که ده سال از پخش برنامه «ماه عسل» از شبکه سه سیما می گذرد گروه تولید این برنامه آخرین روزهای پیش تولید را پشت سر می گذارند.

آرش ظلی پور یکی از اعضای اصلی تیم تولید و برنامه ریز «ماه عسل»  درباره جزئیات این برنامه گفت:  قسمت اول این برنامه دوشنبه 17 خرداد روی آنتن می رود و مانند سنوات سابق به مرور و پیگیری برخی سوژه‌های مهم سال گذشته اختصاص دارد و «ماه عسل95» به نوعی با این اتفاق به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

وی  ادامه داد: گروه محتوایی تمام تلاششان را کردند تا برای امسال سوژه هایی را انتخاب کنند که جذاب تر باشد و قصد داریم رویکرد برنامه امسال را به سمت قصه محوری ببریم و تمرکزمان را بیشتر روی روایت سوژه‌ها بگذاریم. سال قبل «ماه عسل» بیشتر «موضوع محور» بود و با انتخاب موضوعاتی که برگرفته از اتفاقات مهم جامعه بود، میهمانان مرتبط را به برنامه دعوت می کردیم اما امسال رویکردمان با کمی تفاوت، فقط  و فقط در خصوص قصه آدم‌هاست.

وی عنوان کرد: درحوزه ساخت مستندهای مرتبط با سوژه ها تلاش های بسیاری توسط تیم تولید انجام شده و برای ساخت این مستندها و آیتم ها از ماه های گذشته ، گروه سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف کشورمان داشتند و سعی شده از طریق این مستندها به جزئیات دقیق و قابل استناد بیشتری از زندگی سوژه ها دست پیدا کنیم.

بنا به اعلام روابط عمومی برنامه ماه عسل 95 از دوشنبه هر روز ساعت 19 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir