برف سرخ پنجاهمین فیلم فاطمه معتمدآریا خواهد بود
فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم «برف سرخ» قرارداد بست. این فیلم پنجاهمین فیلم سینمایی فاطمه معتمدآریا خواهد بود!

حضور فاطمه معتمدآریا در فیلم برف سرخ

فهرست بازیگران فیلم سینمایی «برف سرخ» به نويسندگی و كارگردانی بهرام توكلی و به تهيه كنندگی مسعود ردايی بزودی تکمیل خواهد شد. این فیلم به تازگی وارد مرحله اولیه پیش تولید شده است و با گزینش عوامل،طی ماه های آینده جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم اخیرا پروانه ساخت خود را دریافت کرده است و دومین همکاری مشترک توكلی و ردايی محسوب می شود که نوروز امسال سریال متفاوت «بيمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند.

فاطمه معتمدآریا که گمانه زنی ها از حضور او در این فیلم حکایت داشت،به تازگی با پروژه قرارداد امضا کرده است. «برف سرخ» پنجاهمین فیلم کارنامه پربار فاطمه معتمد آریا خواهد بود. او در این فیلم نقش زنی دردمند به نام خورشيد را ایفا خواهد کرد.

این دومین همکاری معتمدآریا و توکلی پس از فیلم «اينجا بدون من» خواهد بود که سال ۱۳۸۹ ساخته شد.پيش بينی می شود نخستین نمايش اين فيلم امسال درجشنواره سی وششم فيلم فجر باشد.

درخلاصه داستان فيلم برف سرخ که یک درام اجتماعی است، آمده:خورشيد از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر ديگر زنده خواهد ماند. در مركز درمانی اما، اتفاقات آن طور كه در ذهن اوست پيش نمی روند...

بهرام توكلی ساخت فیلمهای «من ديه گو مارادونا هستم»،«بيگانه»،«آسمان زرد كم عمق»،«اينجا بدون من»،«پرسه در مه» ،«پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir