پاسخ کامل همایون شجریان به خبر به کما رفتن پدرش
همایون شجریان به شایعات مربوط به حال بد پدر واکنش نشان داد. روز گذشته شایعاتی درباره به کما رفتن شجریان منتشر شده بود.

شایعه به کما رفتن محمدرضا شجریان

پس از انتشار شایعاتی درباره به کما رفتن استاد آواز ایران، جناب استاد شجریان، همایون شجریان به این شایعات واکنش نشان داد.

همایون شجریان در آخرین مطلب اینستاگرامی خود در کنار عکسی از پدر، مطلب زیر را منتشر کرد:

دوستان عزیز با سلام و احترام امیدوارم همواره خوب و سلامت و برقرار باشید. نتایج تمام آزمایشات خوب هستند و در هیچ کدام نشانه اى از پیشرفت سرطان دیده نشده است. همانطور که از قبل مى دانید تنها ضعف جسمانى ست که آنهم به امید دوست، با تغذیه و دارو و فیزیوتراپى تا قبل از آنکه زمان براى شروع مرحله دوم درمان از دست برود برطرف خواهد شد. علت طولانى تر بودن این ضعف بر کسى معلوم نیست اما رسیدگى در نهایت خودش در حال انجام است. مرحله دوم درمان براى بازگشت نکردن و پیشرفت نکردن مریضى الزامى به نظر مى رسد، تا معشوق چه خواهد.

شایعات ناراحت کننده اى به گوش مى رسند که پایه و اساس درستی ندارند، ایشان هوشیارى شان سر جاست و نسبت به یک ماه گذشته با روحیه بالاترى دستورات پزشک را اجرا مى کنند. بد نیست بدانید با اشتیاق زیاد همراه من و برادرم رایان جام ملت هاى اروپا را تا پایان دنبال کردند و از قهرمان شدن تیم پرتقال شاید به خاطر بازیکن محبوبشان رونالدو راضى به نظر مى رسند. زندگى اینجا تمام نشده و نبضمان بیدار و هشیار است. از تلویزیون و اخبار بدور هستند و ما هم از رساندن خبرهاى تاسف برانگیز که ناراحتشان مى کند خوددارى میکنیم و پیغام هاى محبت آمیز شما نازنینان را بدون کم و کاست به اطلاع شان مى رسانیم و لبخند واقعى را دریافت مى کنیم. هر بار که شعرى از حافظ برایشان میخوانم زبان به تحسین این مرد آسمانى مى گشایند و باورم نمى شود در غزلى که برایشان تفعل زدم او نیز اینچنین کرد و فرمود:

ای دوست دست حافظ تعویذ چشم زخم است
یا رب ببینم آن را در گردنت حمایل

با اینکه سرطان را میهمان خود مى خوانَد، به شوخی به ایشان گفتم شاعر گفته میهمان گرچه عزیز است ولى همچو نفس خفه مى سازد اگر آید و بیرون نرود تا مصمم ترشان کنم براى بدرقه میهمان. تجسم وضعیت براى مثال از نظر حقیر مانند شهرى است از شهرهاى ایران که مهاجمان وارد شده باشند و بخواهند به اشغالش در بیاورند، بسیارى از ما شاهدش بوده ایم در آن زمان که دلیران ایران مى جنگیدند و جان فشانى میکردند، دوست مى کوشید تا در آن ناگوار روزگار روحیه دهد و دعا میکرد براى موفقیت، و برعکس آن شایعات مى کوشید براى پذیرش نابودى. از این لحظه هر خبر قابل توجهى که لازم باشد عزیزان را از آن باخبر کنم، از طریق همین اینستاگرام به اطلاع شان خواهم رساند. رسانه هاى محترم و اشخاص محترمى که مایل هستند خبر رسانى کنند مى توانند آخرین اطلاعات خود را از این طریق دریافت نمایند.

در آخر نمى توانم بار دیگر از استاد بزرگ عباس کیارستمی یاد نکنم مردى که جایش را فقط خودش میتواند پر کند. روحش شاد…


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bartarinha.ir