تعداد فصل های سریال بازی تاج و تخت مشخص شد! فصل هشتم آخرین فصل است!
شبکه HBO که تولید کننده سریال بازی تاج و تخت می باشند, اعلام کردند که این سریال در فصل هشتم به پایان می رسد.

زمان پایان سریال بازی تاج و تخت

 شبکه اچ‌بی‌اُ HBO تایید کرد که سریال «بازی تاج و تخت» در انتهای فصل هشتم به پایان خواهد رسید.

کیسی بلویس یکی از مدیران ارشد اچ‌بی‌او در نشست خبری انجمن منتقدان تلویزیون بر اخباری که در چند وقت گذشته درباره پایان سریال در فصل هشتم منتشر شده بود، مهر تایید زد.

او در پاسخ به پرسشی در این رابطه گفت: «بله، دیوید بنیاف و دی‌.بی‌. وایس برای تعداد فصل‌های سریال برنامۀ مشخصی دارند. اگر در توانم بود برای ساخت 10 فصل متعاقدشان می‌کردم، اما خواست ما این است که در ساخت بهترین نسخه از این سریال دست آن‌ها را کاملاً باز بگذاریم.»

بلویس در ادامه تایید کرد که درباره ساخت پیش‌درآمد یا اسپین‌آفی از «بازی تاج و تخت» با سازندگان سریال گفت‌وگو کرده است اما هنوز برنامه‌ای قطعی برای این کار ندارند. او با اشاره به این‌که بنیاف و وایس در تئوری با این کار مخالفتی ندارند، گفت تا زمانی که سریال تمام نشده است نمی‌توان در این باره تصمیم‌گیری کرد.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این نشست خبری تاخیر در ساخت فصل هفتم سریال و احتمال از دست دادن جوایز امی سال آینده بود. بلویس در این باره گفت: «خیلی خوب است که جوایز امی را ببریم اما این هدف اصلی ما نیست. هدف اصلی برای شبکه و سازندگان سریال حفظ کیفیت و یکپارچگی سریال است. حتی اگر در این دوره از جوایز امی هم نبودیم پیش از این بیش از هر برنامه‌ای برنده این جایزه شده‌ایم.» البته او در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیگر برنامه‌های این شبکه جای خالی «بازی تاج و تخت» در جوایز امی سال آینده را پر کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir